مشکلات ماشین ظرفشویی

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا

ماشین های ظرفشویی از جدیدترین دستاوردهای صنعت لوازم خانگی هستند که کار شستشوی ظروف را برای انسان، راحت کرده‌اند. این دستگاه اتوماتیک با استفاده از آب و شوینده‌های مخصوص و به کمک بازوهای آب پاشی که دارد می‌تواند ظروف را به خوبی تمیز کرده و حتی ظروف شیشه‌ای و کریستال را برق اندازد. البته مدل‌های جدید این دستگاه به جای آب، با بخار داغ، ظرف‌های کثیف را می‌شویند. مصرف آب و انرژی در این نوع از ظرفشویی‌ها به نسبت مدل‌های قبلی، پایین‌تر است. در ادامه این مقاله قیمت ظرفشویی اسنوا و همچنین امکاناتی که دارد، بررسی خواهیم کرد.

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا

برای خرید ماشین ظرفشویی ابتدا باید برند و مدل مورد نظرتان را با توجه به مقدار بودجه‌ای که برای این کار دارید؛ انتخاب کنید. ظرفیت ظرفشویی با قیمت ظرفشویی رابطه مستقیم دارد و البته هر چقدر امکانات ظرفشویی‌ها بیشتر شود؛ قیمت آن‌ها هم بالاتر می‌رود. البته لازم است بدانید که صرف هزینه بیشتر برای خرید، لزوما تضمین‌کننده‌ مناسب‌ترین ماشین ظرف‌شویی نیست. برخی از ماشین ظرفشویی‌ها تنها به دلیل برند معتبری که دارند بسیار گران قیمت هستند؛ در صورتی که از نظر کارایی با ماشین‌های نسبتا ارزان‌تر، کاملا بربر هستند. در حال حاضر قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا بین 16 تا 17 میلیون تومان می‌باشد.

برای تعیین قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ابتدا باید با مدل‌های متنوعی که دارد، آشنا شوید:

مدل‌های ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا از محصولات خوبی است که مورد استقبال بسیاری از خریداران در سال‌های اخیر، قرار گرفته است. ماشین ظرفشویی با برند اسنوا ظرفیت 14 و 12 نفره دارد و به صورت ایستاده است. ماشین ظرفشویی اسنوا در سه مدل اصلی SWD-148، SWD-146 و SWD- 140 طراحی و تولید می‌شود. بیشتر مشتریان به خرید مدل‌های 12 نفره تمایل دارند. مدل‌های 14 نفره این برند را می‌توان پرحجم‌ترین و بزرگ‌ترین انواع ماشین‌‌های موجود در بازار دانست. اگر خانواده شما پرجمعیت است و رفت و آمد مهمانان هم در منزل شما زیاد است؛ پیشنهاد می‌کنیم مدل 14 نفره این دستگاه را انتخاب کنید. ماشین‌های با این ظرفیت قابلیت شستشوی حدود ۱۶۰ تکه ظرف را دارند و شما با خیال راحت می‌توانید تمامی ظروف به جا مانده از مهمانی‌هایتان را به او بسپارید و پس از شستشو تمیز شده و حتی خشک شده تحویل بگیرید. البته توجه داشته باشید که برای داشتن یک شستشوی خوب باید از شوینده مناسبی هم استفاده کنید. این شوینده می‌تواند ژل ماشین ظرفشویی یا قرص باشد.

رنگ‌بندی متنوع ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر ظاهر ماشین ظرفشویی برای شما اهمیت دارید و همچنین دوست دارید رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون آشپزخانه و دیگر وسایل موجود در آن هماهنگی داشته باشد، انتخاب اسنوا می‌تواند منطقی به نظر برسد چرا که این برند در زمینه طراحی و رنگ‌بندی، خوب عمل کرده است. اسنوا ماشین های ظرفشویی خود را در رنگ‌های متنوع سفید، نقره‌ای و تیتانیوم تولید کرده است.

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی

خرید ماشین ظرفشویی اسنوا چه مزیت‌هایی دارد؟

صرفه جویی در میزان مصرف آب و انرژی اولین مزیتی است که با انتخاب ماشین ظرفشویی اسنوا به دست می‌آورید. برای شستشو و آب‌کشی ظروف در این دستگاه تنها مقدار 16 لیتر آب و حتی در برخی از مدل‌ها 11 لیتر آب مصرف می‌شود چرا که اسنوا در تولید محصولات خود از فناوری‌های کاملا به روزی استفاده می‌کند و محصولات تولید شده توسط این برند از برچسب انرژی ++A برخوردار هستند.

دیگر قابلیت و فناوری‌های این محصول ایرانی شامل موارد زیر می‌شود:

1- تنوع برنامه‌های شست و شو: ماشین های ظرفشویی از هر برندی که باشند دارای برنامه‌های شستشوی مختلفی هستند. این برنامه‌ها نسبت به حجم ظروف و میزان کثیفی ظروف را با درجه حرارت و زمان متفاوت شستشو می‌دهند. در مدل‌های مختلف تعداد این برنامه‌ها به 6 ، 7، 8 برنامه می‌رسد و شامل برنامه‌هایی چون شستشوی سریع، شستشو خودکار، شستشو ظریف، شستشو پر قدرت، شستشو اقتصادی و شستشو نیم‌شور می‌شود.

2- قابلیت تنظیم ارتفاع سبد: سبدهایی که در ماشین ظرفشویی‌های اسنوا تعبیه شده‌اند؛ قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و شما می‌توانید به آسانی فضای داخلی را برای چیدن ظروف درون ماشین، مدیریت کنید. با وجود این قابلیت دیگر با کمبود فضا برای شستن ظروف، مواجه نمی‌شوید. حتی می‌توانید ظروفی مثل قابلمه‌ها و پارچ‌ها را هم که برای شستشو به ارتفاع بیشتری نیاز دارند، به راحتی درون ماشین ظرفشویی، قرار داد. تنها نکته‌ای در چیدمان ظروف لازم است به آن توجه کنید این است که ظروف را به گونه‌ای بچینید که مزاحمتی برای چرخش بازوهای آبپاش ایجاد نکنند و از طرفی هم امکان پاشیدن آسان آب درون ظروف چیده شده، وجود داشته باشد.

3- صفحه نمایش LED و پنل دستگاه: قسمت جلویی بدنه ماشین دارای صفحه نمایشی است که از طریق آن می‌توانید تنظیمات دستگاه را انتخاب کرده و برنامه‌های شستشویی را که مناسب است، انتخاب کنید. یکی از فناوری‌های جالب ماشین ظرفشویی‌های اسنوا وجود سیستم عیب‌یاب هوشمند است، این دستگاه امکانات مهم دیگری همچون قابلیت شستشو با نصف ظرفیت (Half Load)، شروع شستشو با تاخیر از ۱ تا ۲۴ ساعت و قفل کودک را هم داراست.

کیفیت قابل قبول ماشین ظرفشویی اسنوا

در بین شرکت‌های ایرانی که در زمینه تولید ماشین ظرفشویی فعالیت دارند؛ می‌توان گفت که “اسنوا” و “پاکشوما” در سطح اول قرار دارند و محصولات تولید شده توسط این دو شرکت، کیفیت قابل قبولی دارد تا حدی که از لحاظ عملکرد، کیفیت قطعات و امکانات مختلف تقریبا با ماشین ظرفشویی‌های برند خارجی برابر هستند.

قیمت ماشین های ظرفشویی ایرانی اسنوا

به طور کلی نمی‌توان قیمت مشخصی برای ماشین ظرفشویی ایرانی اسنوا ذکر کرد. زیرا قیمت‌ها متغیر بوده و معمولا بر اساس مدلی که انتخاب می‌کنید و همچنین ظرفیتی که ماشین ظرفشویی انتخابی شما دارد، تعیین می‌شود. البته این قیمت در مقایسه با امکانات و عملکرد خوبی که ارائه می‌دهد برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه تر از برندهای دیگر است. علاوه بر این، اسنوا برای جلب رضایت بیشتر مصرف کننده برای ماشین ظرفشویی‌های خود 24 ماه ضمانت در نظر گرفته است که در صورت هر گونه پیشامد احتمالی برای خرابی دستگاه‌ها، می‌توان از خدمات پس از فروشی که برای آن در نظر گرفته‌اند، استفاده کرد.

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی

پس از خرید ماشین ظرفشویی معمولا اگر به درستی از ماشین ظرفشویی استفاده کنید؛ احتمال خرابی آن پایین است اما در هر صورت گاهی هم ممکن است مشکلاتی برای دستگاه پیش آید که در تمامی موارد با یک سرویس جزئی برطرف می‌شوذ. با این وجود اگر شما با خرابی دستگاه روبرو شدید؛ در این صورت می‌توانید با سرویس کاران ماهر تمام سرویس برای عیب‌یابی و تعمیر آن، تماس بگیرید. شما با انتخاب تمام سرویس می‌توانید از مشاوره رایگان آن‌ها هم بهره ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا