تعمیر در با کادر مجرب

تلفن تماس با تمام سرویس

 ما یخچال شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در محل و کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم.  ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا تعمیر یخچال شما را در محل شما و بدون نیاز به حمل یخچال به تعمیرگاه انجام دهیم.

تعمیر یخچال در منزل تهران

یخچال ها یکی از پر کاربردترین وسایل در خانه ها هستند که شبانه روز در حال کار کردن هستند به همین دلیل ممکن است پس از مدتی مشکلات زیادی پیدا کنند با توجه به هزینه روزافزون تعمیر یخچال ها در تهران و گران شدن هزینه ها توصیه می شود افراد یاد بگیرند خودشان وسایل برقی را تعمیر کنند.

در این مقاله ما مشکلاتی را که برای یخچال ها به وجود می آید مورد بررسی قرار می دهیم و سپس به شما آموزش می دهیم که چگونه خودتان در خانه یخچال تان را تعمیر کنید

  1. یخچال سر و صدای زیادی دارد

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال شما پیش بیاید این است که ممکن است پس از مدتی صداهای بلند و عجیب و غریبی بدهد.

یخچال ها از جمله وسایلی هستند که بدون استراحت و همواره موتور آن ها در حال کار کردن است.

یخچال ها برای این که مواد داخل خود را تازه و خنک نگه دارند، به صورت پیوسته و دائمی کار می کند د رنتیجه پس از مدتی ممکن است موتور یا هر قطعه دیگری دچار خرابی شود و در نتیجه باعث ایجاد سر و صدای زیاد شود.

حال ما به شما یاد می دهیم که چگونه در منزل به راحتی این مشکل را خودتان حل کنید و یخچالتان را تعمیر کنید.

یکی از عللی که می تواند باعث ایجاد این مشکل شود این است که ممکن است فضای پشت یخچال و موتور یا اطراف کندانسور را گرد و غبار گرفته باشد.

در طول زمان ممکن است گرد و خاک و مواد غذایی و آلودگی های زیادی در قسمت های مختلف یخچال جمع شود که باعث ایجاد سر و صدا شود چون در این صورت یخچال نمی تواند به راحتی گرما را آزاد کند و درون خود را سرد نگه دارد پس در نتیجه شروع به سر و صدا می کند.

تعمیر یخچال در منزل تهران برای حل مشکل سر و صدای زیاد همین الان با ما تماس بگیرید

برای رفع این مشکل و تعمیر یخچال در منزل همین الان با ما تماس بگیرید

  1. نشتی آب از یخچال فریزر

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات در یخچال و فریزر ها این است که ممکن است مشاهده کنید که آب از یخچال یا فریزر به بیرون نشت می کند این مسئله اغلب به این دلیل رخ می ‌دهد که یخ زدای یخچال شما به وسیله عوامل خارجی مسدود شده یا اینکه رسوب گرفته و یا اینکه لوله تامین آب در یخچال یخ زده است.

این مشکل را نیز شما خودتان می توانید به راحتی در خانه برطرف کنید و یخچال تان را تعمیر کنید برای این کار یخچال را حتماً از برق بکشید و با استفاده از آب گرم داخل فریزر را شست و شو دهید.

در صورت مشاهده هر گونه جسم خارجی حتما آنها را خارج کنید و گرد و غبار ها را به طور کامل از بین ببرید.

هر یخچال دارای شلنگ تخلیه می باشد که در پشت یخچال شما قرار گرفته ، آن قسمت را نیز با آب گرم بشورید تا تمام آلودگی ها از بین بروند .

اگر بعد از انجام دادن این کارها مشاهده کردید که همچنان یخچال یا فریزر نشتی دارد ممکن است که لوله تامین آب یخچال دچار شکاف یا پارگی شده باشد که در این صورت باید آن را جدا کرده و یک لوله تامین آب نو خریداری کنید.

 

  1. صفحه نمایشگر یخچال فریزر خراب است

یکی دیگر از مشکلات یخچال ها این است که  صفحه نمایش یخچال دچار خرابی شود اما علت این اتفاق چیست؟

یکی از دلایل آن این است که اتصالات یخچال خراب شده باشند و اتصالات درب و برد در یخچال دچار مشکل شده باشد در نتیجه برای درست بودن آن ها بهتر است که سیم های برق را که به آن وصل می شود به طور کامل بررسی کنید یا این که ممکن از صفحه نمایشگر یخچال در مرور زمان در اثر ضربه یا فرسایش یا صدها دلیل دیگر خراب شده باشد  که در این صورت لازم است که آن را عوض کنید ممکن است به علت نوسانات برق و عدم برق رسانی در صفحه نمایشگر خاموش شود ممکن است که برق خانه یا کنتور شما دچار نوسان باشد  در نتیجه زمانی که برق رسانی ضعیف میشود صفحه نمایش یخچال شما خاموش می شود ولی باید دقت کنید که همین نوسانات برق می‌تواند به مرور زمان باعث آسیب زیادی به برد و موتور یخچال فریزر شود به همین دلیل توصیه می شود که حتماً از یک محافظ استفاده کنید و نوسانات برق را چک کنید.

یکی دیگر از عللی که باعث می‌شود این اتفاق رخ دهد و شما خودتان می توانید آن را تعمیر کنید این است که ممکن از برد یخچال فریزر خراب شده باشد زمانی که بر دچار مشکل شود تمامی قسمت های یخچال دچار اختلال می شوند در نتیجه لازم است که در این صورت باید به طور کامل عوض شود.

برای رفع این مشکل نیاز به بررسی دقیق تر توسط کارشناس مجرب است

اگر یخچال شما نیز دچار این مشکل شده حهت تعمیر یخچال در منزل در تهران همین الان با ما تماس بگیرید

  1. خراب شدن فن در یخچال

خراب شدن فن یخچال

خراب شدن فن در یخچال باعث آسیب زیادی به یخچال می ‌شود.

اگر فن به درستی کار نکند گردش هوا در یخچال به خوبی صورت نمی‌ گیرد و هوای داخل آن به مرور گرم تر می شود و همین باعث خراب شدن مواد غذایی و به مرور باعث خراب شدن یخچال می ‌شود عوامل زیادی وجود دارد که می تواند درست کار کردن یخچال یا فریزر را تحت تأثیر قرار دهد.

برای مثال ممکن است آلودگی و گرد و غبار های زیادی در طول زمان در پرده‌ های فن یخچال جا گرفته باشند که باعث می شود نتواند هوای گرم را به درستی خارج کند و هوای خنک را وارد یخچال کند بلکه ممکن است یک شی خارجی در پره‌های فن گیر کرده باشد که در این صورت فن نمی تواند به درستی چرخش کند.

همچنین نوسانات برق در یخچال باعث می‌ شود که فن نتواند کار کند علت دیگر فرسایش قطعات فن با گذشت زمان است.

هنگامی که مشاهده کردید ولی یخچال دچار مشکل شده بهتر است که سریعاً اقدام به تعویض آن نماید  چرا که در صورتی که فرد خراب باشد می تواند به مرور زمان باعث شود که موتور یخچال و تمامی قسمت های آن کم کم از کار بیفتد. همچنین شما می توانید برای تعمیر یخچال در منزل تهران همین الان با ما تماس بگیرید

 

  1. خراب شدن درب یخچال

خراب شدن درب یخچال و یا سفت باز و بسته شدن درب

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای یخچال ها پیش می‌آید این است که ممکن است پس از مدتی متوجه شد که درب یخچال به راحتی باز و بسته نمی شود.

یکی از عللی که باعث وجود این مشکل می ‌شود این است که ممکن است لولاهای در خراب شده باشد یا این که ممکن است یخچال شما تراز نباشد و یک قسمت آن و یک قسمت آن پایین ترباشد که همین باعث می شود که درب یخچال به سختی باز شود چراکه فشار قسمت بالاتر روی سمت پایین می‌افتد و در نمی‌تواند به درستی باز شود.

لوله های یخچال را به طور کامل مرتب کنید مواد غذایی و گرد و خاک های زیادی در طول زمان ممکن است روی این لوله ها و یا چسب های در قرار گیرد که باعث شود درب به راحتی باز و بسته نشود.

  1. تولید برفک در یخچال

یکی از شایع ‌ترین مشکلات یخچال و فریزرها مخصوصاً دستگاه ‌های نوفراست که هیچ برفکی نباید تولید کنند این است که ممکن است بعد از گذشت مدتی یخچال و فریزر شروع به برفک زدن کند در این قسمت ممکن است که نصب غیر اصولی صورت گرفته باشد و یخچال فریزر شما به درستی نصب نشده باشند یا اینکه ممکن از ترموستات یخچال خراب شده باشد یا اینکه بیش از حد باز کردن درب یخچال نیز باعث می‌شود که برفک تولید شود.

برای جلوگیری از وجود این مشکل بهتر است ابتدا از نمایندگی بخواهید که یخچال شما را نصب کند اگر متوجه شدید که ترموستات یخچال خراب شده خودتان می توانید به سادگی آن را تعویض نمایید.

جهت تعمیر یخچال در منزل تهران همین الان با ما تماس بگیرید

دیگر مقالات تعمیر بخچال هم از این لینک مشاهده بفرمایید

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا