عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ👍 + عکس

عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ در چند دقیقه

یخچال های ساید بای ساید با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند جزو محبوب ترین یخچال های موجود در بازار هستند و عده زیادی از مردم علاقه فراوانی به این نوع یخچال دارند

از دیگر ویژگی های مثبت این نوع یخچال می توان به دوام بالای آن ها اشاره کرد که جزو نقاط مثبت یخچال های ساید بای ساید به شمار می رود

البته با وجود کیفیت بالا در برخی مواقع این یخچال ها دچار اختلالاتی نیز می شوند که عیب یابی یخچال ساید بای ساید می تواند در برخی موارد دشوار و یا به سادگی توسط خودتان انجام شود.

در ادامه این مقاله به عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ می پردازیم پس با ما همراه باشید

عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

  • گرم شدن بیش از حد یخچال ساید بای ساید سامسونگ

قبل از اینکه به دلایل و عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ بپردازیم در نظر داشته باشید کارشناسان تمام سرویس همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و یا جهت تعمیر یخچال در منزل در تهران می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت با حضور در منزل شما کار تعمیرات را انجام دهند

گرم شدن یخچال ساید بای ساید سامسونگ
گرم شدن یخچال ساید بای ساید سامسونگ تمام سرویس
دلایل گرم شدن بیش از حد یخچال
  1. اولین علت می تواند از عدم تنظیم دمای یخچال باشد، باید در نظر داشته باشید در فصل های مختلف سال باید دمای یخچال خود را متناسب با آن فصل تنظیم نمایید برای مثال دمای مناسب در فصل زمستان ۳ تا ۴ درجه سانتی گراد و در تابستان ۱ تا ۲ درجه سانتی گراد می باشد و در صورتی که این تنظیمات در ابتدای فصل تغییر نکند به مشکل خواهید خورد
  2. اگر میزان مواد غدایی داخل یخچال بیش از حد باشد یخچال ساید بای ساید شما به اندازه کافی نمی تواند دما را خنک کند
  3. علت سوم می تواند به دلیل قرار نگرفتن یخچال در فضای مناسب باشد، یخچال باید در فضایی قرار بگیرد که گردش هوای مناسبی داشته باشد.

این دلایل مواردی هستند که شما می توانید بدون نیاز به تعمیر کار و صرفا با ایجاد تغییرات کوچک مشکل را برطرف کنید اما دقت داشته باشید همیشه مشکل گرم شدن یخچال از این موارد نیست برای مثال دلایل زیر نیز می تواند موجب گرم شدن یخچال شود

  1. خراب شدن لاستیک درب یخچال یکی دیگر از دلایلی است که باعث می شود هوا به داخل محفظه انتقال یابد و در نتیجه یخچال گرم شود
  2. خراب شدن کمپرسور یا فن کمپرسور نیز از دلایل بروز این مشکل است. وظیفه کمپرسور تنظیم دمای یخچال است و وظیفه فن همگن نگه داشتن هوا داخل یخچال در نتیجه خرابی هر کدام از بخش ها می تواند موجب گرم تر شدن یخچال شود

پس در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل شود، یخچال به قدر کافی خنک نخواهد شد.

نشت گاز مبرد نیز باعث می‌شود یخچال به قدر کافی خنک نشود. گاز مبرد یخچال علت اصلی خنک کنندگی آن است و داخل لوله های کندانسور جریان دارد. در صورت آسیب به لوله ها، این گاز نشتی پیدا کرده و نیاز به شارژ مجدد خواهد داشت.

اما خراب شدن ترموستات ( که البته بیش تر در یخچال های قدیمی رخ می‌داد ) می‌تواند موجب شود یخچال به اندازه کافی سرد نشود و یا برعکس، بیش از حد سرد شود در حدی که تمام مواد غذایی منجمد شوند.

علت سرد نشدن آب یخچال ساید بای ساید سامسونگ

آبسردکن یخچال ساید بای ساید سامسونگ، یکی از بخش های پرکاربرد آن است که روزانه به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همه ما دوست داریم وقتی سراغ یخچال می‌رویم آب خنک برای نوشیدن داشته باشیم و در صورتی که آب یخچال بر خلاف خواسته ما گرم باشد مذاقمان تنگ خواهد شد.

علت سرد نشدن آب یخچال ساید بای ساید سامسونگ را باید در خراب شدن آبسردکن آن جستجو کرد.

اگر آبسردکن یخچال ساید بای ساید، آب یخچال را به قدر کافی و مطلوبی خنک نمی‌کند، باید ایراد را در دمایی که برای ترموستات تنظیم کرده اید و یا برد کنترلی آبسردکن جستجو کنید.

در صورتی که تنظیمات نادرست باشد می‌توانید به راحتی، با کمک دانسته های خود و یا با کمک دفترچه راهنما یا تعمیرکار یخچال ساید بای ساید سامسونگ آن ها را اصلاح نمایید.

اما اگر مشکل از برد کنترلی باشد به جز گرم بودن آب، عملیات های دیگری نیز در کل یخچال مختل خواهد شد.

این برد بخش های مختلفی را کنترل می‌کند که ممکن است خراب شدن مربوط به یکی از آن ها و یا کل آن ها باشد. اگر کل برد کار نمی‌کرد اتصال کوتاه و سوختگی را بررسی کنید و در صورت نیاز برد را به طور کامل تعویض نمایید.

 

متوجه شدیم که بسیاری از مشکلاتی که در عملکرد یخچال ساید سامسونگ اختلال ایجاد می‌کنند مربوط به تنظیمات نادرست آن هستند و عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ می تواند در برخی موارد ساده باشد همچنین صفحه نمایش یخچال ساید سامسونگ، وسیله ای است که کمک زیادی برای تنظیم صحیح یخچال می‌رساند و به کمک آن می‌توانید ریشه مشکل را تا حد خوبی متوجه شوید.

معنی علامت thaw در صفحه نمایش

علامت thaw در صفحه نمایش یخچال ساید سامسونگ به شما کمک می‌کند تا زمان یخ زدایی مشخص شود. شما می‌توانید بین دو حالت thaw 5hr و Thaw 10h برای یخ زدایی مواد غذایی استفاده کنید که در حالت اول یخ زدایی طی ۵ ساعت و در حالت دوم طی ۱۰ ساعت اتفاق خواهد افتاد.

معنی power cool در صفحه نمایش یخچال سامسونگ

علامت Power Cool در یخچال سامسونگ برای اوقاتی است که می‌خواهید در مدت زمان کمتری مواد داخل یخچال را خنک کنید. این حالت که با دکمه Fridge نمایش داده می‌شود دما را از یک تا هفت درجه سانتی گراد تنظیم می‌کند.

وقتی این گزینه را فعال می‌کنید، موتور یخچال ۵۵ دقیقه مداوم فعالیت کرده و برای جلوگیری از اسیب دیدن آن ۵ دقیقه استراحت می‌کند.

در صورتی که بخواهید این حالت را غیر فعال کنید مجددا دکمه fridge را ۳ ثانیه نگه داشته و سپس رها نمایید.

علامت Cool select zone در صفحه نمایش یخچال سامسونگ چیست ؟

این دکمه برای این است که بتوانید نوع سرمای یخچال را انتخاب کنید.

Cool: وقتی که با فشردن دکمه Cool Select Zone این حالت را انتخاب می‌کنید، تمام فضای یخچال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Quick Cool: با انتخاب این حالت می‌توانید نوشیدنی ها را برای یک ساعت سریع تر خنک کنید.

vacation در یخچال سامسونگ

معنی vacation در یخچال سامسونگ

وقت هایی که در سفر هستید یا روزهای پشت سر هم به منزل بازنمی‌گردید، می‌توانید با این علامت در مصرف صرفه جویی کنید.

Vacation که به معنی تعطیلات است به یخچال این امکان را می‌دهد که ضمن جلوگیری از فساد مواد غذایی انرژی کمتری مصرف کند. برای فعال کردن این حالت، این علامت را برای ۳ ثانیه نگه دارید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید عیب یابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ خود را انجام دهید اگر سوالی دارید می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق بخش نظرات سوالات خود را بپرسید

اگر برای تعمیر یخچال ساید بای ساید خود نیاز به راهنمایی یا تعمیر کار دارید می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام تمام سرویس دنبال کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا