کدام مارک جاروبرقی را بخریم؟

کدام مارک جاروبرقی را بهتر است بخریم؟

کدام مارک جاروبرقی را بهتر است بخریم؟

جاروبرقی یکی از پایه ترین و اساسی ترین وسایل منزل می باشد که وجود آن در هر خانه ای الزامی است چرا که بدون وجود آن خانه شما همیشه آشفته و نامرتی و عملا زندگی در آن خانه غیر ممکن است. کدام مارک جارو برقی را بخریم؟ ممکن است شما هم مانند خلی افراد دیگر  این روزها قصد خرید یک جاروبرقی داشته باشید ولی مردد هستید و نمی دانید که کدام مارک جارو را بخرید و بین انواع اقسام مارک های خارجی و ایرانی و اختلاف قیمت های بسیار باید چه کار کنید!!

اول از همه باید یک موضوع را برای شما روشن کنم و آن این است که لازم نیست خود را خیلی سرگرم مارک و نوع آن کنید چرا که تجربه چندین ساله ما ثابت کرده است که قیمت بالای یک جارو یا یک مارک معروف نمی تواند تضمین کننده ی کیفیت خوب جارو برقی باشد.

بهتر است شما قبل از خرید یک سری نکات مانند موجوی کیف پولتان ؛ نحوه و میزان استفاده تان از جارو و بسیاری از نکات دیگر را مورد بررسی قرار دهید و با یک چشم باز خرید کنید.

ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا چگونه یک انتخاب صحیح و منطقی داشته باشید پس با ما همراه باشید.

 

1 ) بررسی قدرت موتور جارو برقی

شما باید با توجه به میزان استفاده تان از جارو در شبانه روز نوع جارو برقی تان را انتخاب کنید.

اگر جز افرادی هستید که دوست دارید همیشه خانه تان اراسته و مرتب باشد بهتر است یک جارو با قدرت موتور بالا انتخاب کنید.

کمترین قدرت موتور 1600 وات و بیشترین قدرت موتور 2500 وات برای مصرف خانگی است.

2) توان جارو برقی

عامل مهم دیگر در خرید جارو برقی میزان توان یعنی قدرت مکش جارو است.

همان طور که گفته شد توان جاروبرقی قدرت مکش زباله ها را نشان می دهد یعنی هر چقدر وات جاروبرقی بالاتر باشد، قدرت مکش ان هم بیشتر می شود.

قدرت مکش جاروها بین 1500 تا 2200 وات متغیر است.

امروزه نمونه های متفاوت و زیادی از جاروبرقی های متنوع به بازار امده است که یک دکمه جداگانه روی ان ها نصب شده و شما می توانید با بالا و پایین کردن ان ، توان مکش جاروبرقی را بدون اینکه صدای ان کم و زیاد شود ، یعنی از 1300 تا 2200 وات تغییر دهید.

به این ترتیب شما می توانید برای تمیز کردن مکان های تمیز و کثیف استثنا قایل شوید و قدرت مکش را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

توان جاروبرقی مسئله ای است که می تواند به پاسخ به این سوال که کدام مارک جاروبرقی را بخریم کنیم کمک کند

3 ) صدای جاروبرقی

صدای جارو برقی جز موارد مهمی  که هنگام خرید باید آن را در نظر بگیرید چرا که بسیاری از افراد بخاطر سر و صدای زیاد جاروبرقی هایشان شکایت دارند و خیلی افراد دلیل تعویض جاروبرقیشان را صدای زننده و بلند آن می دانند که در این حالت باید گفته شود معمولا جاروهای قدیمی این گونه هستند.

برای حل این مشکل ما طی تجربه چندین ساله خود به شمت توصیه می کنیم که جاروبرقی را بخرید که توان بالا و صدای کمی دارد.

البته باید بدانید بعضی وقت ها ، جاروبرقی های پرتوان و با نام و نشان معتبر هم سر و صدای زیادی دارند چرا که در کل هیچ جارویی نیست که هنگام کار اصلا صدا ندهد بنابراین بد نیست هنگام خرید از فروشنده بخواهید جارو را برای شما روشن کند تا ببینید صدای آن بلند است یا خیر .

4) لوله جارو برقی

لوله جاروبرقی جز قسمت های مهم جارو می باشد که خراب شدن آن باعث می شود کار جارو برقی به کلی مختل شود پس هنگام خرید حتما به نکاتی که در ادامه به شما می گوییم دقت کنید.

جارو برقی را انتخاب کنید کخ جنس لوله ی آن   فلزی باشند تا در اثر افتادن  یا برخورد با در و دیوار، نشکنند و زود از بین نروند چرا که لوله های پلاستیکی، با سرما و گرما ترک می خورند و همین ترک می تواند منبع تجمع انواع و اقسام ریزگردها و آلودگی های خانه باشد و از طریق تماس پوستی با دستتان باعث ایجاد حساسیت و حتی بیماری در بدن شما شود.

سعی کنید به جنس خرطوم نیز دقت کنید.خرطوم را بررسی کنید ببینید خشک است یا انعطاف دارد.. خرطومی را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد و سریع بتوانید آن را به هر حالتی در بیاورید و هنگام چرخش های سریع نشکند.

5 ) میزان مصرف انرژی جاروبرقی

اگر شما هم دوستدار محیط زیست و حافظ منابع ملی مانند انرژی برق هستید، هنگام خرید جاروبرق ، به برچسب میزان مصرف انرژی ان دقت کنید و ببینید که فلش مصرف انرژی، روی کدام حرف قرار گرفته است. تمامی برچسب های مصرف انرژی، از حرف A تا G، تقسیم بندی شده و هر چقدر فلش میزان مصرف به حرف A نزدیک تر باشد، یعنی مصرف برق ان کالا کمتر و بازدهیش هم بیشتر است. و هرچقدر که این فلش به سمت حرف G برود ، یعنی با روشن کردن ان کالای برقی، برق بیشتری را مصرف می کنید و بازدهی کمتری را هم از ان دریافت می کنید.

6 ) لوازم جانبی جاروبرقی :

بعضی از جاروبرقی ها، چند سری مختلف برای نظافت مبل ها، گوشه های خانه، زیر یخچال و گاز، سرامیک و حتی گردگیری پرده ها دارند. بنابراین اگر دوست دارید که با یک تیر، چند نشان بزنید، بهتر است که سراغ این نوع جاروبرقی ها بروید. به علاوه، در برخی از جاروبرقی ها امکان فشرده کردن زباله ها هم وجود دارد.

7) وزن جارو برقی

با توجه به وضعیت سلامتی خود و میزان انرژی تان جارو بخرید !

حتما در خرید جاروبرقی وزن و ابعاد جاروبرقی را خوب برانداز کنید چرا که بسیار مهم است.

این شما هستید که قرار است جاروبرقی را در بخش های مختلف خانه جابه جا کنید. اگر وزن جاروبرقی بالا باشد، بعد از مدتی ممکن است مشکلاتی برای سلامتی مصرف کننده ایجاد شود. جاروبرقی هایی که در حدود 4 کیلوگرم وزن دارند، گزینه مناسب‌تری برای خرید هستند.

8 ) کیسه جارو برقی

شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد ولی این مورد در انتخاب جاروبرقی باید بسیار مهم شمرده شود.

کیسه های جاروبرقی یا پارچه ای هستند یا یکبار مصرف ؛ هر چه ظرفیت بیشتری داشته باشند، به جاروبرقی امکان ایجاد خلاء بیشتر و مکش بالاتری خواهند بخشید. پس حتما از جاروبرقی هایی که کیسه های بزرگتری دارند، استفاده کنید. علاوه بر قدرت مکش، هر چه ظرفیت کیسه بالاتر باشد، دیرتر نیاز به تخلیه پیدا می کند. اگر هم از کیسه های یک بار مصرف استفاده می کنید، بهتر است بدانید ظرفیت بالاتر کیسه، باعث صرفه جویی در هزینه خریدهای کیسه یکبار مصرف بعدی می گردد.

9) گارانتی جاروبرقی

همان طور که در بالا نیز چند بار ذکر شد جارو برقی یک وسیله پر مصرف و ممکن است در طول چندین سال استفاده، بارها دچار خرابی شود. باید برندی را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش مناسبی داشته و لوازم جانبی جاروبرقی را در هر شرایطی، در بازار عرضه کند. گارانتی محصول هم نشان‌دهنده کیفیت محصول است. هر چه مدت زمان گارانتی بالاتر باشد، یعنی شرکت سازنده، به محصول خود ایمان بیشتری دارد.

حال با توجه به تمام چیزهایی که در بالا ذکر کردیم شما باید بتوانید جارو برقی مناسب خود را انتخاب کنید.

در انتخاب جارو برقی سعی کنید قبل از غرق شدن در یک مارک و مدل خاص ابتدا مواردی را که ذکر کردیم بررسی کنید تا یک خرید عاقلانه و مطمین داشته باشید.

اگر جاروبرقی تان نیاز به تعمیر دارد همین الان با کارشناسان تمام سرویس تماس بگیرید

همچنین کارشناسان تمام سرویس آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد تعمیر انواع لوازم خانگی هستند

2 دیدگاه دربارهٔ «کدام مارک جاروبرقی را بهتر است بخریم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا