ضد عفونی کردن ماشین لباسشویی

ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟

فکر می‌کنید برای داشتن یک خرید مناسب، کیفیت مهم‌تر است یا قیمت؟! این مسئله‌ای است که قبل از خرید ماشین لباسشویی باید با خود حل کرده باشید. ماشین لباسشویی یکی از لوازم برقی مورد نیاز برای هر خانه‌ای است که ممکن است برای خرید آن در وهله اول کمی سردر گم شوید. قبل از اینکه به سراغ فروشگاه‌های لوازم خانگی بروید باید بدانید چه مدل و چه نوع ماشین لباسشویی برای شما مناسب است؟ همچنین باید بدانید ظرفیت مورد نیازتان برای این دستگاه چقدر است؟ در نهایت با انتخاب مدل و برند می‌توانید ماشین لباسشویی دلخواهتان را خریداری کنید. اگرچه ماشین لباسشویی‌های خارجی کیفیت قابل قبولی ارائه می‌کنند اما در این بین برخی برندهای داخلی هم چیزی کمتر از انواع خارجی خود ندارند. اگر برای خرید ماشین لباسشویی بودجه زیادی ندارید ما در این مقاله دو نمونه از ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

معرفی ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی

ماشین لباسشویی از تجهیزات لازم و ضروری برای هر خانه است که کار شستشوی لباس‌ها و ملحفه‌ها را بر عهده دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید ماشین لباسشویی و پیش از اینکه به برند آن توجه کنید، به استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی آن، دقت کنید و سپس با توجه به تعداد افراد خانواده و حجم لباس‌های قابل شستشو در هر بار، بهترین ماشین لباسشویی را برای خود، انتخاب کنید. کیفیت و کارایی دستگاه نیز بسیار مهم آیت. تکنولوژی به کار رفته در ماشین لباسشویی نباید به گونه‌ای باشد که به بافت لباس‌ها آسیب نزند و باعث خرابی لباس‌ها شود.

ماشین لباسشویی از تجهیزات لازم و ضروری برای هر خانه است که کار شستشوی لباس‌ها و ملحفه‌ها را بر عهده دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید ماشین لباسشویی و پیش از اینکه به برند آن توجه کنید، به استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی آن، دقت کنید و سپس با توجه به تعداد افراد خانواده و حجم لباس‌های قابل شستشو در هر بار، بهترین ماشین لباسشویی را برای خود، انتخاب کنید. کیفیت و کارایی دستگاه نیز بسیار مهم آیت. تکنولوژی به کار رفته در ماشین لباسشویی نباید به گونه‌ای باشد که به بافت لباس‌ها آسیب نزند و باعث خرابی لباس‌ها شود.

ماشین لباسشویی

موارد دیگری که برای خرید این وسیله باید در نظر بگیرید شامل اتوماتیک بودن دستگاه و میزان سرعت خشک‌کن آن است. ماشین لباسشویی‌های امروزی دارای برنامه‌های مختلفی برای شستشو هستند و این امکان را فراهم می‌کنند که کاربر بتواند برحسب حجم لباس‌ها و بافت آن‌ها، برنامه مناسب را برای شستشو انتخاب کند.

لباسشویی به دلیل کارکرد بالایی که در منزل دارد؛ بهتر است از نوع باکیفیتی خریداری شود اما با توجه به افزایش قیمت بی‌رویه این دستگاه، خیلی افراد ترجیح می‌دهند به سراغ نمونه‌های اقتصادی بروند و هزینه زیادی بابت آن، نپردازند. خوشبختانه در بین برندهای ایرانی، تولیدکنندگانی وجود دارند که این دستگاه را با قیمت مناسب اما کیفیت نسبتاً خوبی ارائه می‌دهند.

ماشین‌های لباسشویی ارزان ایرانی کیفیت پایینی نداشته اما امکانات خاصی هم ندارد. البته لازم به ذکر است که خیلی از این امکانات اصلاً استفاده نمی‌شوند و بیشتر حالت تشریفاتی دارند. ماشین لباسشویی‌های ایرانی استفاده آسانی دارند و قطعاً شما از خرید آن به نسبت قیمت پرداختی، راضی خواهید بود.

در زیر دو نمونه از ارازنترین ماشین لباسشویی ایرانی را معرفی کرده‌ایم:

1. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-6844

این ماشین لباسشویی از برند مطرح پاکشوما جزء ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی با مارک پاکشوما می‌باشد که درب مخزن آن از جلو باز می‌شود و ظرفیتی معادل با 6 کیلوگرم دارد. شما به هنگام استفاده از این دستگاه، قابلیت اضافه کردن لباس را حین کار ندارید. رتبه انرژی این مدل از برند پاکشوما A بوده و سرعت چرخش موتوری که دارد برابر با 800 دور در دقیقه است. این دستگاه مجهز به یک صفهحه نمایش بوده که هر بار می‌توانید از طریق آن برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید. این مدل از ماشین لباسشویی بخارشو ندارد. اگر یک کودک بازیگوش و کنجکاو در منزل دارید و این مدل را خریداری کردید؛ باید بیشتر از قبل مواظب کودکتان باشید؛ زیرا این مدل از ماشین لباسشویی فاقد قفل کودک است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-6844

2. ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مدل SE1061

این ماشین لباسشویی از برند سپهر الکتریک تنها ماشین لباسشویی ایرانی است که محفظه آب آن استنلس بوده و به هیچ وجه دچار مشکل نمی‌شود. همانند مدل قبلی، این مدل هم امکان اضافه کردن لباس حین کار را ندارد. ظرفیت 6 کیلوگرم داشته و رتبه انرژی آن، A است. برخلاف مدلی قبلی، این ماشین لباسشویی صفحه نمایش نداشته و سرعت چرخش موتور آن چیزی بین 800 تا 1400 دور در دقیقه است. ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مدل SE1061 بخارشو و قفل کودک ندارد.

سیستم شستشوی این ماشین لباسشویی به این صورت است که برای بالانس کردن لباس‌های داخل ماشین دور را در چند مرحله زیاد می‌کند. ممکن است به دلیل وجود حوله بزرگ در داخل ماشین، لرزش ایجاد شود که در این صورت دستگاه به صورت اتوماتیک از بالا بردن دور جلوگیری می‌کند و همین کار موجب پیشگیری از آسیب به دستگاه می‌شود.

این ماشین لباسشویی به نسبت سایر لباسشویی‌های مشابه، ارتعاش کمتری دارد. امکان دیگری که ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مدل SE1061 دارد این است که برای خیس کردن لباس‌های خیلی کثیف می‌توانید از دکمه‌ای که برای آن تعبیه شده است، استفاده کرده و با فشردن آن  لباسشویی را در حالت پر آب و کف متوقف کنید و کمی صبر کنید تا لباس‌ها در شوینده بمانند و هر زمان که خواستید؛ دو مرتبه با فشردن همان دکمه، ادامه فرآیند شستشو را آغاز کنید.

ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مدل SE1061

خوشبختانه شرکت تولیدی سپهر الکتریک محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر راهی بازار می‌کند. این مدل ماشین لباسشویی هم دارای ضمانت یا گارانتی ۲۴ ماهه سپهر الکتریک است که در صورت بروز هر گونه اشکال در عملکرد دستگاه می‌توانید از خدمات پس از فروش این شرکت، بهره ببرید.

عمر بالای یک دستگاه آنقدرها هم که تصور می‌کنید به برند تولیدکننده آن بستگی ندارد به طوری که اگر بتوانید از ماشین لباسشویی به صورت بهینه و به درستی استفاده کنید؛ علاوه بر اینکه عمر آن افزایش می‌یابد؛ احتمال خرابی آن، بسیار پایین می‌آید. با این وجود ممکن است در شرایطی با مشکل خرابی ماشین لباسشویی روبرو شوید که در این صورت بهترین کار تماس با سرویس کاران ماهر است. برای این کار می‌توانید به وب سایت تمام سرویس رفته و درخواست سرویس کنید. تمام سرویس متشکل از گروهی از متخصصین است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و امکان ارائه مشاوره رایگان را هم به شما دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا