مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس (دو برند پر طرفدار)

جارو برقی یکی از لوازم خانگی‌های بسیار پرکاربرد است که حتما چند روز یک بار در زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همگی با برندهای بوش و فیلیپس آشنا هستیم زیرا معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی هستند. ممکن است شما هم مثل خیلی افراد قصد خرید جاروبرقی را داشته باشید اما بین این دو مدل مانده و ندانید که در نهایت کدام را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس ، بپردازیم.

بررسی و مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس (بررسی دو مدل)

به دلیل پر سر و صدا بودن جاروبرقی‌های قدیمی، تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی به فکر برطرف کردن ایرادات افتادند و سعی کردند محصولی تولید کنند که از هر لحاظی رضایت مصرف کننده را به دنبال داشته باشد. اگر چه امروزه شاهد تنوع زیادی در بازار جاروبرقی‌ها هستیم اما در حال حاضر بسیاری از مارک‌ها و مدل‌های جاروبرقی عملکرد یکسانی را از خود، ارائه می‌دهند. با این وجود افراد به هنگام خرید جاروبرقی معمولا به دنبال نوع باکیفیت آن هستند که علاوه بر رفع نیاز آن‌ها، به این زودی‌ها هم دچار خرابی نشود.

معیارهایی وجود دارد که می‌تواند در مقایسه جاروبرقی‌ها به ما کمک کند، این معیارها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وزن و حمل و نقل آسان
  • میزان سر و صدا
  • سهولت تمیز کردن مخزن
  • نوع تصفیه – HEPA
  • سایر ویژگی‌های مناسب

جاروبرقی بوش مدل (BBS1224)

در این که جاروبرقی بوش (BOSCH) یک جاروبرقی فوق‌العاده است، شکی نیست چرا که برند بوش در تمام لوازم خانگی در رتبه‌های برتر قرارد دارد و همواره محصولات خود را با کیفیت قابل قبولی تولید می‌کند. هندلینگ و میزان نویز در این مدل، بسیار قابل مقایسه است. این جاروبرقی شامل باتری‌های خارجی و شارژر کوچکی است که امکان استفاده مداوم از آن را فراهم می‌کند. تنها ایرادی که می‌توان به این مدل از جاروبرقی برند بوش وارد آورد عدم وجود فیلتر HEPA است. این فیلتر کار تصفیه هوا را انجام داده و ذرات گرد و غبار را به دام می‌اندازد. جاروبرقی‌هایی که فاقد فیلتر هپا باشند؛ گرد و غبار را دوباره به محیط، برمی‌گردانند. این موضوع می‌تواند برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مضر باشد. به طور خلاصه می‌توان امکاناتی که این مدل جاروبرقی بوش دارد؛ ب صورت فهرست زیر بیان کرد:

نوع فیلتر: غیر HEPA
وزن و سهولت در استفاده: ۲.۹ کیلوگرم (بسیار سبک و مناسب برای جابجایی سریع حتی با یک دست)
میزان سر و صدا: بسیار کم
سهولت تمیز کردن مخزن: بسیار آسان
شارژ و زمان استفاده: برای این مدل یک شارژر خارجی ارائه شده است که برای شارژ کامل ۱ ساعت زمان می‌برد.
سایر ویژگی های مناسب: از جاروبرقی بوش (Bosch) می‎توانید به صورت طولانی مدت و بدون وقفه، استفاده کنید.

جاروبرقی فیلیپس مدل Speed ​​Pro Max

برای خرید جاروبرقی می‌توانید روی این مدل از برند فیلیپس، حساب کنید. این مدل از جاروبرقی فیلیپس دارای عملکردی مناسب است و متاسفانه کمی سنگین وزن بوده و فیلتر هپا هم ندارد. همانطور که ذکر کردیم این مورد برای مبتلایان به آلرژی ممکن است کارایی خوبی نداشته باشد.

نوع فیلتر: غیر HEPA
وزن و سهولت استفاده: از آنجایی که این مدل کمی سنگین وزن است؛ می‌تواند فشار بیشتری روی مچ دست هنگام بلند کردن داشته باشد. این مورد کاملا بر خلاف جاروبرقی بوش است.
میزان سر و صدا: همانند بوش، این مدل هم از میزان صدای بسیار کمی برخوردار است.
سهولت تمیز کردن مخزن: به سادگی جاروبر برقی بوش نیست.
شارژ و زمان استفاده: این مدل باتری داخلی مناسبی دارد. برای شارژ شدن کامل 5 ساعت زمان نیاز است و پس از آن می‌توانید تا 65 دقیق به طور مداوم از آن، استفاده کنید.
سایر ویژگی های مناسب: طراحی زیبا

طراحی مناسبی که جاروبرقی فیلیپس دارد؛ این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید به راحتی زیر مبل‌ها و تختخواب را تمیز کنید. علاوه بر طراحی زیبا، مکش فوق‌العاده‌ای هم داشته و وجود چراغ‌های LED بر روی نازل برس برای مناطق تیره تر کاربرد دارد.

مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

جاروبرقی بوش مدل (BGL8PRO5IR)

این مدل از جاروبرقی بوش از یک طراحی بی نظیر برخوردار است که هر چشمی را برای خرید به خود جذب می‌کند. همچنین قدرت موتور آن بالای ۱۸۰۰ وات بوده و از این نظر می‌توان آن را به عنوان یکی از مدل‌های قدرتمند، معرفی کرد. با استفاده از این مدل جاروبرقی بوش، می‌توانید خیلی سریع مساحت زیادی را جارو بکشید زیرا قدرت مکش زیادی دارد. خوشبختانه این مدل دارای فیلتر بهداشتی هپا است که از مزیت‌های خوب این جاروبرقی است. همچنین مصرف انرژی کمی دارد و در برق مصرفی‌تان صرفه جویی می‌شود. مخزن جاروبرقی بوس مدل (BGL8PRO5IR) 5 لیتری بوده و از جمله مدل‌های جاروبرقی‌ کیسه‌ای است که امکان تعویض آن، راحت است. این مدل جاروبرقی دارای چهار چرخ است که می‌تواند روی هر سطحی به آسانی، حرکت کند.

جاروبرقی فیلیپس مدل (FC9174)

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 این امکان را دارد که بتواند از لحاظ قدرت و کارایی با جاروبرقی‌های بوش، رقابت کند. این مدل جاروبرقی فیلیپس از یک طراحی زیبا با قدرت بالا برخوردار است، مصرف برق پایینی داشته و می‌تواند برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. سبک وزن است و می‌توان به آسانی آن را با یک دست، جابجا کرد. قدرت این مدل جاروبرقی فیلیپس ۲۲۰۰ وات است که نشان از موتور قدرتمند آن دارد. همچنین قدرت مکندگی آن حدود ۵۰۰ وات میباشد. ظرفیت مخزن آن 4 لیتر است که مناسب بوده و از تکنولوژی هپا هم برخوردار است. سر و صدای بسیار کمی که این مدل جاروبرقی دارد؛ آن را در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب کرده است و یکی از گزینه‌های خوب برای خرید جاروبرقی محسوب می‌شود.

سخن آخر

اگر قصدتان خرید جاروبرقی است؛ پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس سایر برندها را هم بررسی کنید تا بتوانید بهترین مدل های جاروبرقی موجود در بازار را پیدا کنید. شما می‌توانید بر اساس مقدار هزینه‌ای که برای خرید جاروبرقی در نظر گرفته‌اید و همچنین میزان سر و صدا و قدرت مکش جارو، یک انتخاب مناسب داشته باشید. حتی می‌توانید به سراغ مدل‌های ایرانی و باکیفیت که در لینک زیر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم هم نگاهی بیاندازید. برخی از برندهای ایرانی واقعا باکیفیت هستند و کارایی خوبی دارند و مزیتی هم که دارند این است که به نسبت برندهای خارجی قیمت پایین‌تری دارند.


بیشتر بخوانید: بهترین برند جاروبرقی ایرانی کدام است؟


مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

اگر استفاده درست از جاروبرقی را بلد باشید؛ کمتر خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. به هر حال شما اگر در منزل و یا هر مکان دیگری از جاروبرقی استفاده می‌کنید و اخیرا با مشکل خرابی دستگاه روبرو شده‌اید؛ بد نیست با سرویس کاران ماهر تمام سرویس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن‌ها، بهره گیرید. این مجموعه در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت داشته و با دقتی که می‌توانید با خیال راحت، لوازم برقی خود را که دچار آسیب شده‌اند؛ به آن‌ها بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا