برند جاروبرقی ایرانی

بهترین برند جاروبرقی ایرانی کدام است؟

امروزه جاروبرقی‌ها تنوع زیادی پیدا کرده‌اند به طوری که می‌توان آن‌ها را در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی در بازار پیدا کرد. جاروبرقی را می‌توان بهترین پیشرفت بشر دانست که کار را برای خانم‌ها و همچنین اقایان راحت‌تر کرده است. این وسیله کاربردی ساخته شد تا به انسان‌ها کمک کند همیشه خانه‌ای تمیز و زیبا داشته باشند. در میان برندهای مختلف جاروبرقی، نمونه‌های ایرانی هم وجود دارند که از نمونه‌های مشابه خارجی خود، چیزی کم نداشته باشند. این برندها شامل جاروبرقی‌های پاکشوما، پارس خزر، شارپ و… است. جاروبرقی‌های ایرانی در دو نمونه “سطلی” و “معمولی” ساخته شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات بهترین برند جاروبرقی ایرانی بیاندازیم.

بهترین برند جاروبرقی ایرانی کدام است؟

چیزی که در قیمت جاروبرقی‌ها تاثیرگذار است، کیفیت آن است. برای خرید این وسیله لازم است نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید این دستگاه را از نوع باکیفیت آن، تهیه کنید. خرید وسایل برقی باکیفیت به صرفه‌تر است؛ زیرا شما مجبور به تعویض آن نیستید و البته احتمال خرابی آن‌ها پایین بوده و از این نظر که هزینه اضافی برای تعمیر آن به شما تحمیل نمی‌شود، مقرون به صرفه است.

مهمترین فاکتور برای یک جاروبرقی قدرت مکش آن است که باید به هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. هر چقد یک جارو قدرت مکش بالاتری داشته باشد؛ رضایت‌بخش‌تر بوده و بهتر می‌تواند سطوح مختلف را تمیز کند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین برند جاروبرقی ایرانی می‌اندازیم. جاروهایی که در ادامه معرفی می‌شوند؛ از نظر امکانات چیزی کم نداشته اما به نسبت برندهای خارجی، قیمت مناسب‌تری دارند:

1. جاروبرقی پاکشوما مدل MVC 4300-1800 W

وزن این جاروبرقی ۹ کیلوگرم بوده و از نوع سطلی است. قدرت موتور آن ۱۸۰۰ وات بوده و با این قدرت موتور، مکش بالایی را می‌توان از آن، انتظار داشت. این مورد همان چیزی است که همه افراد در خرید این محصول، مورد توجه قرار می‌دهند. البته جاروبرقی پاکشوما مدل MVC 4300-1800 W قادر به مکش و پاک کردن مایعات نیست و برای اینکه بتوانید این امکان را در جارو برقی خود داشته باشید باید به سراغ انواع دوکاره آن‌ها بروید و مسلما هزینه بیشتری هم برای آن، بپردازید. بر همین اساس نباید این نوع از جاروها را بر روی مکان‌های خیس کشید. این کار ممکن است به آن آسیب زده و شما را راهی تعمیرگاه لوازم برقی کند.

محدوده توان مصرفی این جارو برقی چیزی بین ۱۵۰۰ وات تا ۲۰۰۰ وات اعلام شده است. این مدل به سیم جمع‌کن خودکار نیز مجهز شده است که باز هم کار را برای کاربر آسان‌تر می‌کند. لوله تلسکوپی این جاروبرقی با کیفیت ساخت بالا همراه بوده و دارای فیلتر بهداشتی است. فیلتر خروجی آن HEPA بوده و شما می‌توانید با استفاده از نشانگر پر بودن مخزن، از پر شدن مخزن آن مطلع شوید.

برند جاروبرقی ایرانی

جاروبرقی برند ایرانی پاکشوما دارای کیسه یکبار مصرف است که با هر بار پر شدن آن، می‌توانید از یک پاکت تازه و تمیز استفاده نمایید و از این نظر به حفظ محیط زیست کمک کنید. البته این یک اجبار نبوده و این مدل از برند پاکشوما امکانی را فراهم کرده است که آن دسته از افرادی که دوست دارند از کیسه‌های دائمی استفاده کنند هم مشکلی نداشته باشند. این افراد می‌توانند پس از پر شدن کیسه، آن را تخلیه و تمیز نموده و سر جای خود بازگردانید. همچنین مجبور نیستند هر بار یک کیسه جدید برای جارو خریداری کنند و از این نظر، جاروهای کیسه دار مقرون به صرفه هستند. مخزن این جارو برقی به اندازه ۱۹ لیتر جای دارد و تقریبا یک ماه طول می‌کشد تا کیسه آن نیاز به تخلیه داشته باشد.

طول سیم در این جارو برقی بین ۵ تا ۱۰ متر است.

2. جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

برند خوش نام پارس خزر در زمینه ساخت جاروبرقی هم حرفی برای گفتن دارد. این جاروبرقی را هم می‌توان از بهترین برند جاروبرقی ایرانی به شمار آورد که دارای قدرت موتور ۲۵۰۰ وات است و این برای یک جاروبرقی عالی است. جارو برقی پارس خزر مدل توربو علاوه بر مکش بالا، قدرت مکش بالایی هم دارد. بنابراین اگر قصدتان خرید یک جاروبرقی از برندهای ایرانی است؛ پیشنهاد می‌کنیم روی این مدل، بررسی داشته باشید. این جاروبرقی از نوع کیسه‌دار بوده و به سیم جمع‌کن خودکار مجهز شده است. لوله تلسکوپی آن کاملا ارگونومیک و با طراحی عالی همراه است. فناوری Quattro در جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS، با فیلتر HEPA قابل شستشو دیده می‌شود.

برند جاروبرقی ایرانی

وجود فیلتر دابل باعث می‌شود که هوای خروجی از جاروبرقی به فضای خانه، تصفیه‌شده و آلودگی وارد فضا نشود. بنابراین شما علاوه بر این که زمین را تمیز می‌کنید؛ می‌توانید با انتخاب این جاروبرقی از ورود آلودگی و گرد و غبار به فضای اطراف خود، جلوگیری کنید. جاروبرقی پارس خزر مدل توربو از جاروهای کم مصرف به شمار می‌رود.

3. جاروبرقی پاکشوما مدل PBV-1417R

جاروبرقی پاکشوما مدل PBV-1417R از نوع جاروبرقی‌های سطلی بازار بوده و با داشتن طراحی زیبا، می‌تواند مورد علاقه افراد واقع شود. قدرت موتور این جارو نسبت به نمونه‌های قبلی کمتر بوده و معادل ۱۴۰۰ وات است. محدوده توان مصرفی آن نیز بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات است. در این جارو هم مشابه مدل‌های قبلی لوله تلسکوپی با فیلتر بهداشتی داریم، اما این محصول از نشانگر پر شدن مخزن، بی‌بهره مانده است.

برند جاروبرقی ایرانی

گنجایش مخزن جاروبرقی معادل ۱۷ لیتر بوده و به همین گنجایش زیاد، برای مصارف صنعتی بسیار مناسب است.

4. جارو برقی پاکشوما مدل VCP-2560

این هم یکی دیگر از برندهای مطرح جاروبرقی در ایران است که وزنی در حدود ۵٫۶ کیلوگرم داشته و کیسه آن قابلیت تعویض است. توان مکش جاروبرقی پاکشوما مدل VCP-2560 نیز ۳۵۰ واتی و قدرت موتور آن ۲۵۰۰ وات است. این مدل جاروبرقی از برند پاکشوما سیم جمع‌کن خودکار و با قدرتی دارد.

برند جاروبرقی ایرانی

توان مصرفی در این محصول چیزی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است و کنترلی که روی دسته آن تعبیه شده است، کار را برای استفاده، راحت‌تر کرده است. این جارو برقی هم تک کاره بوده و امکان مکش مایعات را از سطح زمین ندارد.

5. جارو برقی سپاهان جارو مدل Shokoofe

این جاروبرقی از برند سپاهان بوده که از جاروهای سطلی محسوب می‌شود. مزیتی که این جارو دارد این است که گنجایش بسیار زیادی برای نگهداری دارد. گنجایش این جاروبرقی ۲۱ لیتر بوده و وزنی نزدیک به ۷ کیلوگرم دارد. توان مکش این دستگاه ۲۳۰ وات و قدرت موتوری آن ۱۳۰۰ وات است.

اگرچه این جارو در بین برندهای ایرانی قابل قبول بوده و قدرت خوبی هم دارد اما قابلیت‌های ساده‌ای همچون سیم جمع کن خودکار را ندارد. محفظه این جارو را باید بعد از پر شدن تخلیه کرده و پس از شست و شو و خشک کردن، دوباره درون دستگاه، جایگذاری کنید.

بهترین برند جارو برقی

طول کابل این محصول باکیفیت ایرانی، ۱۰ متر است. سپاهان از برندهای اصفهانی بوده و جاروبرقی‌های آن طول عمر بالا و کیفیت راضی کننده‌ای دارند. البته اگر ظاهر دستگاه برای شما بی اندازه اهمیت دارد؛ باید دور این مدل را خط بکشید. این دستگاه علیرغم کیفیت قابل قبولی که دارد؛ طراحی ظاهری چندان جذابی ندارد.

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. در آخر لازم است بگوییم جاروبرقی یک کالای تزیینی نیست و بهتر است به جای زیبایی ظاهری، به عملکرد و قدرت مکش و موتور آن، توجه نمایید. اگر جارو برقی که تهیه می‌کنید باکیفیت باشد؛ احتمال کمی برای خرابی آن، وجود دارد. با این وجود در صورت خرابی یا بروز مشکل، می‌توانید با تعمیرکاران ماهر تمام سرویس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن‌ها، بهره بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا