ملحفه های یکبار مصرف

معرفی جارو شارژی خوب (نکاتی که برای خرید باید بدانید)

حجیم بودن و وزن زیاد جارو برقی‌های معمولی باعث شد تا با نمونه جدیدی به نام جارو شارژی آشنا شویم. این نوع از جاروها علیرغم مزایا و معایبی که دارند؛ به یکی از رقبای سرسخت جارو برقی‌های معمولی یا جارو برقی های سطلی تبدیل شده‌اند. همانطور که از اسم این جاروها مشخص است؛ قابلیت شارژ شدن دارند و در ابعاد کوچک‎تر و وزن کم‌تر تولید می‌شوند. این جاروها مخصوصا در مکان‌هایی که فاقد برق است، بسیار پرکاربرد هستند. اگر قصد خرید یک جارو شارژی خوب را دارید؛ بهتر است توصیه‌هایی که در ادامه این مقاله ذکر شده است، را در نظر بگیرید.

ویژگی‌ های جارو شارژی خوب چیست؟

پیشنهاد می‌کینم قبل از خرید جارو شارژی با برخی از ویژگی‌های مهم آن آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید.

1. مدل‌های دستی یا دسته بلند (پارویی)

جاروهای شارژی در دو مدل دستی یا جارو با دسته بلند طراحی و ساخته می‌شوند. مدل‌های دستی کوچک‌تر بوده و وزن سبک‌تری نسبت به نمونه‌های دسته‌دار دارند، بنابراین حمل و نقل آن‌ها نیز، آسان‌تر است. علاوه بر این، مدل‌های دستی جای کم‌تری را اشغال می‌کنند و برای مکان‌هایی که با کمبود جا مواجه هستید؛ می‌توانند گزینه خوبیبه شمار آیند.

2. توان جارو شارژی

مهم‌ترین ویژگی و معیار خوب بودن جارو شارژی، توان و قدرت مکش آن است. این مورد تحت تاثیر ولتاژ باتری دستگاه و همینطور توان مصرفی آن خواهد بود که قبل از خرید حتما باید بررسی شوند. عیب اصلی جاروهای شارژی، مربوط به باتری آن‌هاست که معمولا عمر مفید کوتاهی دارد. این باتری‌ها در اغلب مدل‌های خارجی تا یک‌ سال عمر مفید دارد. معمولا مدل‌های جارو شارژی باتری‌های 12 ولتی دارند که برای شارژ شدن به زمان بسیار کمی حدود 15 دقیقه نیاز دارند. بنابراین به مدت زمان نگهداری شارژ دستگاه نیز توجه داشته باشید.

3. جارو شارژی آبی یا خاکی

به دلیل وجود مخزن‌های کوچک در قسمت عقبی برخی از مدل‌های جارو شارژی، امکان مکندگی آب و گرد و غبار برای آن‌ها وجود دارد. البته میزان قدرت مکندگی یکی (آب یا خاک) معمولا بیشتر از دیگری است. این مورد را باید بر اساس نیاز خود، اتخاب کنید.

4. جارو شارژی‌های هوشمند

جاروشارژی‌های هوشمند دارای دهانه متحرک هستند که با روشن‌ شدن جارو، به‌ طور خودکار در خط افقی و به چپ و راست حرکت می‌کنند. این مدل‌ها مجهز به یک لامپ اخطار‌دهنده هستند که در صورت وجود اضافات قرمز و در صورت پاک و تمیز شدن آن‌ها، سبز می‌‌شود.

جارو شارژی خوب

نکاتی که به هنگام خرید جارو شارژی باید در نظر بگیرید

  • بازار پر از مدل‌های مختلف جارو شارژی با برندهای مختلف است. محصولات برخی از برندهای مشهور کیفیت بالاتری دارند و مسلما قیمت بالاتری هم دارند. با این وجود ممکن است حتی از برندهای کمتر شناخته شده هم خریداری کنید و کاملا از کارکرد دستگاه رضایت داشته باشید. از برندهای معتبر این جاروها می‌توان به بوش، فیلیپس، بلک اند دکر و پارس خزر اشاره کرد.
  • نکته دیگر در مورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده است که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آن‌ها بستگی دارد.
  • بعضی از مدل‌های جارو شارژی دارای دسته‌های بلند بوده که برای استفاده از آن نیازی به خم شدن نیست. این موضوع می‌تواند برای افرادی که مشکل کمردرد دارند، مناسب باشد.
  • قابل شستشو بودن و تمیز شدن فیلتر جارو از ویژگی‌های مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  • برخی از انواع جاروهای شارژی قابلیت نصب بر روی دیوار دارند که می‌تواند استفاده از جارو را برای شما، آسان‌تر نماید.
  • قابلیت تنظیم قدرت که توسط یه کلید انجام می‌شود برای تغییر میزان مکندگی دستگاه در شرایط مختلف بوده که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه خواهد شد. بنابراین می‌توانید این مورد را هم بررسی نمایید.

امیدواریم از این مطلب استفاده کافی را برده باشید و بتوانید یک جاروشارژی خوب با قیمت مقرون به صرفه‌ای انتخاب کنید. بوش برند معتبری است که قیمت جارو شارژی آن به نسبت برندهای دیگر، بالاتر است. در حال حاضر جاروشارژی بوش مدل BHN12CAR قیمتی در حدود 2300 هزار تومان دارد.

اگر اخیرا با مشکل خرابی جارو برقی مواجه شده‌اید؛ برای رفع آن می‌توانید به سرویس کاران ماهر تمام سرویس رجوع کنید. این گروه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داشته و که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها مشاوره بگیرید. برای این کار، باید با آن‌ها تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا