بهترین مدل های جاروبرقی

بهترین مدل های جاروبرقی برای خرید کدامند؟

جاروبرقی‌ها پای ثابت تمام جهیزیه‌ها و لوازم خانگی منزل هستند. همه با این وسیله کاربردی آشنا هستیم و می‌دانیم چگونه کار خود را انجام می‌دهد اما اگر بخواهیم در این لحظه یک جاروبرقی خوب و باکیفیت بخریم؛ قطعا سردرگم می‌شویم که در بین این همه تنوع، به سراغ کدام برند و مدل برویم. اگر تمایل دارید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه‌تان داشته باشید؛ پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را دنبال کنید. با مطالعه این مطلب به راحتی می‌توانید گزینه مناسب خود را پیدا کنید. برای راحتی کار، در پایان هم لیستی از بهترین مدل های جاروبرقی ارائه کرده‌ایم که هر کدام می‌تواند جزء گزینه‌های انتخابی ما برای خرید این دستگاه باشد.

بهترین مدل های جاروبرقی برای خرید کدامند؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین مدل های جاروبرقی بپردازیم فاکتورهایی که برای خرید باید در نظر بگیرید؛ ذکر می‌کنیم. در این صورت انتخاب راحت‌تری داشته و مهم‌تر از همه آگاهانه خرید می‌کنید. جاروها می‌توانند “مدرن” یا “کلاسیک”، “ارزان قیمت” یا “گران قیمت” و “کیسه‌دار” یا “بدون کیسه” باشند. شما می‌توانید متناسب با علایق خود، هر کدام را انتخاب کنید.

مدرن دوست دارید یا کلاسیک؟

امروزه علاوه بر جاروبرقی، ربات‌های دیگری هم اختراع شده‌اند که می‌توانند به عنوان یک خدمتکار در کارهای خانه به کمک شما آیند اما متاسفانه هزینه‌ای که باید برای آن‌ها پرداخت کنید آنقدر زیاد است که ترجیح می‌دهید به سراغ همان جاروبرقی‌های همیشگی و معمولی بروید. جاروبرقی‌ها ماهیت ساختاری مشخصی دارند و به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: جاروبرقی‌های ایستاده و خوابیده.

جاروبرقی مدرن: دسته اول یا همان جاروبرقی‌های ایستاده از نوع مدرن بوده و به نسبت جاروهای دیگر عمر کمتری دارند. همانطور که از اسم این جاروبرقی مشخص است حالت ایستاده داشته و در واقع جارو تمام اجزای تشکیل‌دهنده خود را روی بدنه حمل می‌کند. این جاروبرقی‌ها دارای بخش خرطومی نیستند و به عنوان جاروی عصایی نیز شناخته می‌شوند. جاروبرقی‌های ایستاده در سال‌های اخیر در بین مشتریان محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند.

جاروبرقی کلاسیک: در مقابل جارو برقی‌های خوابیده از نوع کلاسیک هستند که دارای اجزای مختلفی مثل خرطومی، مخزن ذخیره مجزا و سیم جمع کن و … هستند.

بنابراین، قبل از اینکه شال و کلاه کنید و به بازار بروید بهتر است بدانید قصد خرید کدام نمونه جاروبرقی را دارید. هر کدام کارایی خوبی دارند و این مورد بیشتر سلیقه‌ای به نظر می‌رسد.

چه اندازه می‌خواهید هزینه کنید؟

به طور کلی جاروبرقی‌ها به دو دسته کلی کیسه‌دار و بدون کیسه تقسیم می‌شوند. انواع جاروبرقی‌های کیسه‌دار خود می‌توانند سه نوع باشند: کیسه‌دار با کیسه دائمی، کیسه‎دار با کیسه یک بار مصرف و یا هر دو.

اگر قصد خرید محصولی را دارید که علاوه بر داشتن صرفه اقتصادی بادوام هم باشد، بهتر است مدل های جاروبرقی مخزن‌دار را انتخاب کنید؛ چرا که آن‌ها زباله‌ها را عموما داخل یک مخزن پلاستیکی فشرده کرده و فرایند پاکسازی را به آسانی انجام می‌دهند. از طرفی نیازی به خرید کیسه‌های جدید و تعویض آن‌ها ندارید و همین موضوع می‌تواند برای شما یک صرفه اقتصادی محسوب شود.

اما مزیتی که جاروبرقی‌های کیسه‌دار (چه یک‌بار مصرف و چه دائمی) دارند این است که از لحاظ ظرفیت نسبت به مورد قبلی برتری داشته و خیلی دیر پر می‌شوند. پس اگر تمایلی به تخلیه زود هنگام مخزن جاروبرقی ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به سراغ جاروهای کیسه‌دار بروید. این جاروها متداول‌تر از مدل‌های مخزن‌دار هستند و برای مصارف خانگی، مناسب ترند.

طراحی ظاهری مهم است؟

شاید در گذشته نیاز به طراحی زیبا برای جاروبرقی‌ها چندان احساس نمی‌شد اما امروزه حتی این وسایل هم باید ظاهر چشمگیری داشته باشند تا بتوانند در دنیای پر رقابت امروزی، حرفی برای گفتن داشته باشند. مشتری امروزی زیباپسند است و مسلما برای خرید جاروبرقی به سراغ مدل‌های زمخت و نه چدان زیبا نمی‌رود. به همین دلیل کارخانجات تولید جاروبرقی متوجه شده‌اند که باید روی طراحی ظاهری این دستگاه هم زمان و انرژی بگذارند.

در سال‌های اخیر جاروبرقی‌ها انقدر زیبایی ظاهری پیدا کرده‌اند که دیگر کسی مجبور به پنهان کردن آن‌ها نیست. شما با خرید یک جاروبرقی کلاسیک و زیبا می‌توانید به راحتی و بدون واهمه آن را در پذیرایی بگذارید. علاوه بر این، افزایش قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی مشتریان را مجبور کرده است که به سراغ مدل های جاروبرقی ایرانی که چیزی هم از نمونه‌های مشابه خارجی خود کم ندارند، بروند. بنابراین ما در این گزارش به بررسی جاروبرقی‌های خانگی تولید داخل رفته‌ایم:

۱. جاروبرقی خزر مدل HPV ۲۲۰۰W

این جارو برقی از نوع کیسه‌ای است که قدرت موتور آن ۲۲۰۰ وات است و این برای یک جاروبرقی ایرانی قدرت مکش خوبی محسوب می‌شود که برای مصارف خانگی مناسب است. مزیتی که جارو برقی خزر مدل HPV ۲۲۰۰W دارد این است که تا حد ممکن جمع‌ وجور ساخته شده تا استفاده از آن در منازل کوچک هم ممکن باشد. همچنین ارزان‌قیمت‌ترین جاروبرقی خانگی خزر همین مدل است که ۲ سال هم گارانتی یا ضمانت دارد.

بهترین مدل های جاروبرقی

۲. جاروبرقی پلار مدل 3300- 10G

این جارو برقی کیسه‌دار هم جزء بهترین مدل های جاروبرقی ایرانی به شمار می‌رود و علاوه بر این قیمت نسبتا پایینی هم دارد. مسلما این جاروها به دلیل قیمت پایینی که دارند برخی آپشن‌ها مثل کم صدا بودن و لوله تلسکوپی را دارا نیستند و نباید هم انتظار این امکانات را داشت اما برای مصارف خانگی عملکرد خوبی داشته و رضایت‌بخش است.

بهترین مدل های جاروبرقی

۳. جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent 3000

حتما شما هم با شنیدن نام امرسان به یاد یخچال و یخچال فریزر می‌افتید. ولی این برند جاروبرقی را هم برای مصارف خانگی با قیمت نسبتا اقتصادی به بازار، عرضه کرده است. جارو برقی امرسان مدل SuperSilent۳۰۰۰ لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی نیز دارد. جاروبرقی‌های امرسان از یک سال ضمانت شرکت تولیدکننده برخوردار هستند.

بهترین مدل های جاروبرقی

۴. جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000

در بین برندهای ایرانی پارس خزر نام‌ آشناترین برند تولید کننده این دستگاه و یکی از بهترین مدل های جاروبرقی ایرانی به شمار می‌رود. این مدل جارو برقی ارزان قیمت بوده و برای مصارف خانگی مناسب است. امکاناتی که این مدل جاروبرقی دارد شامل قدرت مکش خوب، لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی می‌شود. متاسفانه این محصول صدای نسبتا زیادی دارد و یکی از ایرادات اصلی آن، به شمار می‌رود. پارس خزر جاروبرقی خود را با دو سال ضمانت، به مشتری عرضه می‌کند.

بهترین مدل های جاروبرقی

خیلی افراد تصور می‌کنند که جاروبرقی‌های ایرانی بیشتر از انواع خارجی آن‌ها دچار خرابی می‌شوند اما باید بدانید اگر استفاده درست از جاروبرقی را بلد باشید؛ کمتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. به هر حال شما اگر در منزل و یا هر مکان دیگری از جاروبرقی استفاده می‌کنید و اخیرا با مشکل خرابی دستگاه روبرو شده‌اید؛ بد نیست با سرویس کاران ماهر تمام سرویس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن‌ها، بهره گیرید. این مجموعه در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت داشته و با دقتی که می‌توانید با خیال راحت، لوازم برقی خود را که دچار آسیب شده‌اند؛ به آن‌ها بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا