بهترین جاروبرقی ها

بهترین جاروبرقی ها

بهترین جاروهای برقی ها در سال 2019 _ 2020 کدام جاروها بودند؟

جاروبرقی ها از جمله پرکابردترین وسایل منازل هستند و تمیز کردن و تمیز نگه داشتن منزل بدون آن ها کار سخت و دشواری است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای خرید جارو برقی به فروشگاه‌های لوازم خانگی مراجعه کرده باشید اما تنوع زیاد محصولات شما را سر درگم کرده باشد و ندانید که کدام یک را باید بخرید.در این مقاله قصد داریم بهترین جاروبرقی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ رو معرفی کنیم

برای خرید جارو برقی ابتدا لازم است بودجه خرید خود را مشخص کنید، پس از آن در بین جارو برقی های مخزن دار و پاکت دار یکی را انتخاب کنید. در مرحله بعد وقت آن رسیده است که از بین تمام برند های موجود در بازار که هر یک امکانات و ویژگی ههای منحصر به فرد خود را دارند یکی را برگزیده و خریداری نمایید.

این روزها قیمت جارو برقی ها بسیار متنوع شده و رنج فراوانی از یک میلیون تا 13 الی 14 میلیون تومان می باشد و همین انتخاب را برای مشتری سخت کرده است.

جاروبرقی های خارجی و مارک هایی مثل سامسونگ و بوش در این میان طرفداران زیادی دارند و بیشتر در چشم خریداران هستند اما مدل های فراوان دیگری نیز وجود دارد که ما ادامه چندین تا از آن ها برای شما اورده ایم

بهترین جاروبرقی 2019 و بهترین جاروبرقی 2020

تمامی جاربرقی هایی که در پایین برای شما اورده ایم از پرطرفدارترین جاروها در سال2019 و 2020 هستند که فروش بسیار بالایی داشتند پس با ما همراه باشید.

جاروبرقی بوش Bosch BSG8PRO3

همه شما می دانید که وقتی نام برند Bosch در لوازم خانگی به میان می‌آید قطعا یک محصول بسیار با کیفیت در ذهن همه ایجاد می شوند که در واقعیت نیز همین طور است.

این شرکت سال هاست که با تولید محصولات باکیفیت توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند.

یکی از محصولات این شرکت که در سال 2019 فروش بسیار بالایی داشت جارو برقی مدل BSG8PRO3  بود که بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ‌ترین جارو برقی ‌های موجود در بازار است .

این جارو به علت قدرت مکش فوق العاده بالای خود توانسته نظر مثبتی از دیدگاه مشتریان این کمپانی کسب کند و در واقع نقطه قوت این جارو همین است.

قدرت موتور این جارو معادل 1400 وات است که نسبت به جاروهای معمولی مناسب است همچنین وزن آن 6.8 کیلوگرم است که می‌توان آن را سبک در نظر گرفت.

گنجایش مخزن آن نیز معادل 6 لیتر است که این میزان بالایی نسبت به دیگر جاروهاست.

دسته خرطومی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که تا شعاع 15 متری خود را جارو کنید.

 از دیگر ویژگی‌های خوب این دستگاه می‌توان موارد زیر را نام برد :
  •  امکان تنظیم قدرت مکش
  • داشتن نشان گر پر بودن مخزن
  • داشتن  فیلتر بهداشتی
  •  آلودگی صوتی کم
  • دسته ارگونومیک راحت و لوله تلسکوپی ضد زنگ با قابلیت تنظیم ارتفاع

لازم به ذکر است که در صورتی که می‌خواهید جاروی شما از روی دسته قابل کنترل باشد و یا این که به دنبال جارویی هستید که از قابلیت جذب مایعات برخوردار باشد این جارو مناسب شما نخواهد بود.

 جاروبرقی بوش Bosch BGL8PRO5IR

جاروی بعدی که قصد معرفی آن را داریم باز هم از برند بوش است .

یکی دیگر از جارو برقی های شرکت بوش BGL8PRO5IR است.

از مشخصات این جارو برقی می توان به کیسه‌ای بودن آن اشاره کرد که 7.8 کیلوگرم وزن دارد و توان موتور قدرتمند آن برابر 1800 وات است.

از ویژگی‌های بسیار خوب این جارو برقی که آن را برای تمیز کردن اتاق‌های نسبتا بزرگ مناسب کرده است طول کابل 13 متری و شعاع عملکرد 15 متری آن است که آزادی عمل بیشتری در مقایسه با دیگر جارو برقی‌ها به شما می‌دهد. علاوه بر این ظرفیت مخزن این محصول برابر 5 لیتر است و بهره‌گیری از فیلتر بهداشتی ضد آلرژی و سیم جمع کن خودکار نیز از دیگر امکانات این جارو برقی محسوب می‌شود. همچنین با توجه به قدرت بالای موتور آن صدای تولیدی جارو برقی اندک و معادل 74 دسی بل است.

جاروبرقی فکر Prestige TS 2000 Fakir

این مدل نسبت به دیگر محصولات شرکت بوش کمی کیفیتش کمتر باشد اما باز هم جز جاروهای پرطرفدار در سال2019 بود .

جاروبرقی پرستیژ مدل TS2000 دارای موتور کم صدایی است که باعث شده سر و صدای کمی داشته باشد.

قدرت مکش این جارو ۲۰۰۰ وات است که جز نقاط قوت این جارو است و در نتیجه امکان تمیز کردن انواع سطوح مختلف را می دهد. این محصول با بهره بردن از تکنولوژی Air Wave می تواند با مصرف انرژی کمتر، قدرت مکش بیشتری در اختیار بگذارد. همچنین به کمک استفاده از فیلتر بهداشتی HEPA 13 قابلیت جذب ذرات گرد و غبار را خواهد داشت که می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که به این گونه ذرات حساسیت دارند.

جاروبرقی پاناسونیک Panasonic MC-CJ919

پاناسونیک نیز یکی از برندهای شناخته شده لوازم خانگی است.

یکی از محصولات به نام و معروف این شرکت در مدل MC-CJ919 است .

این جاروبرقی دارای موتور 2500 واتی است و در واقع جز جاروهایی است که بالاترین قدرت مکش را دارند.

گنجایش مخزن این جارو برابر 6 لیتر است که در نوع خود بسیار خوب است. همچنین طول کابل برق آن 7 متر و شعاع کارکرد آن معادل 10 متر است است که به شما کمک می‌کند به راحتی اتاق‌هایی با اندازه متوسط را جارو کنید .

از دیگر ویژگی های این جارو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • داشتن لوله تلسکوپی
  • دارا بودن  فیلتر بهداشتی
  •  سیم جمع کن خودکار
  •  غلتک و ضربه‌گیر نرم
  •   داشتن لوازم جانبی های فراوان مانند سری‌های پارویی، گردگیر و سری باریک  و….
  • این جارو در سال 2019 ، چهارمین جاروی پرفروش شد .

 

جاروبرقی زیمنس Siemens VSQ8532S

جارو برقی زیمنس VSQ8532S تقریبا همه ویژگی‌های یک جارو برقی خوب را دارد که می‌تواند مصرف کننده را تا حد زیادی راضی نگه دارد. این جارو برقی 8.1 کیلوگرمی علاوه بر قابلیت جا به جایی آسان و قدرت مکش خوب، با صدای زیر 65 دسی بل از جمله جاروهای کم صدا محسوب می‌شود و موقع کار کردن آن صدای گوشخراشی را نمی شنوید اما یکی از نقاط ضعف آن این است که  در عین حال که قدرت موتور آن 750 وات است که نسبت به دیگر محصولات بررسی شده تا حدودی پایین به نظر می‌رسد.

 

جاروبرقی آاِگ AEG VX9-4-8IBM

ممکن است در کنار برندهایی مانند سامسونگ و بوش نام این کمپانی را کمتر شنیده باشید اما لازم به ذکر است که بدانید این جارو جز بهترین جاروها در سال 2020 بود.

جارو برقی AEG مدل VX9-4-8IBM تمام ویژگی‌های یک جارو برقی خوب را دارد. با وجود این که یکی از معایب آن توان مکش 460 واتی است که نسبتا کم است اما سایر امکانات و ویژگی‌های این محصول می‌تواند استفاده کننده را تا حدودی راضی نگه دارد.

از جمله امکانات این جاروبرقی که جزو بهترین جارو برقی ها می باشد می‌توان  موارد زیر را نام برد :

  •  برخورداری از نشانگر پر بودن مخزن
  •  فیلتر بهداشتی
  •  کنترل روی دسته
  •  کابل برق 9 متری
  •  12 متر شعاع کارکرد و سیم جمع کن خودکار

البته یکی دیگر از معایب بزرگ این محصول این است که گنجایش مخزن آن بسیار کم است به طوری که این جارو برقی می‌تواند تنها 1.5 لیتر گرد و خاک را در خود جای دهد و شما احتمالا محبورید بعد از 3 یا 4 بار جارو کردن حتما کیسه را تعویض کنید.

اگر بودجه شما محدود است و خانه کوچکی دارید که نیاز به جاروکردن های متعدد و ساعت های طولانی ندارد خرید این جارو به شما پیشنهاد می شود.

جاروبرقی ال جی LG VN-2822H

جارو برقی های برند ال جی همواره در بین دیگر مارک های جاروبرقی ها می درخشند.

امکان ندارد که قصد خرید جارو داشته باشید و محصولات این برند چشمتان را نگرفته باشند.

در میان محصولات متعدد این کمپانی ما قصد داریم جارو برقی مدل VN-2822H این شرکت را برای شما معرفی کنیم.

این جارو برقی از آن دسته جارو برقی‌هایی است که در رده قیمت متوسط به پایین، کیفیت و قدرتی عالی را به همراه طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک عرضه می‌کند.

قدرت موتور این جارو برقی  2200 وات است و در نتیجه جز جاروهای پرقدرت است و هم چنین شما این امکان را در اختیار دارید که قدرت مکش آن را روی دسته جارو برقی تنظیم کنید و از روی نشانگر پر بودن مخزن نسبت به پر شدن مخزن آن آگاهی پیدا کنید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول شامل :
  • دارا بودن فیلتر بهداشتی
  •  صدای کم که در نتیجه باعث می شود هنگام کار با آن احساس ناخوشایندی نداشته باشید
  •  امکان استفاده از کیسه کاغذی به عنوان جایگزین کیسه دائمی
  • سیم جمع کن خودکار
  • از دیگر ویژگی های خوب آن این است که این جاروبرقی وزن بیرا کمی دارد در نتیجه حمل آن و جاروکردن با آن بسیار راحت است.

 

کارشناسان تمام سرویس همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشند

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا