معرفی ۷ مدل ماشین لباسشویی دوقلو

اگرچه امروزه در هر خانه‌ای یک ماشین لباسشویی اتوماتیک پیدا می‌شود؛ اما هنوز هم ماشین لباسشویی دوقلو محبوبیت خاصی در بین خانواده‌های ایرانی دارد. این ماشین‌ها ظرفیت زیادی دارند و می‌توانند برای شستن منسوجاتی با حجم بالا مثل پتو و… بسیار کمک کننده باشند. اگر شما هم قصد دارید یکی از این مدل دستگاه‌ها در خانه‌تان داشته باشید، باید به سراغ برندهای برتر بروید. در ادامه این مطلب قصد داریم ۷ مدل ماشین لباسشویی دوقلو را به شما معرفی کنیم. این مدل‌ها جزء پرفروش‌ترین‌های بازار بوده و از کارایی خوبی برخوردار هستند.

معرفی ۷ مدل ماشین لباسشویی دوقلو

خوشبختانه برندهای زیادی وجود دارد که در زمینه تولید ماشین لباسشویی‌های دوقلو بسیار خوب عمل کرده اند. از برندهایی که در این زمینه فالیت دارند می‌توان به پاکشوما، حایر و جنرال آدمیرال اشاره کرد، در ادامه به معرفی برخی از مدل‌های خوب ماشن لباسشویی دوقلو پرداخته‌ایم:

۱- لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل ۷۰۰۰

یکی از بهترین لباسشویی‌های دوقلو برند اینترنشنال آنیل است. این دستگاه ظرفیت شست‌ و شویی معادل ۷ کیلوگرم لباس خشک را دارد. مزیت خوبی که این دستگاه دارد و البته تکنولوژی خاصی هم محسوب می‌شود این است که سیستم شست‌ و‌ شوی آبشاری و پرزگیر دارد. وجود این تکنولوژی به شما کمک می‌کند لباس‌ها را تا ۲۰ درصد تمیزتر از لباسشویی‌های دیگر، تحویل بگیرید. درب این مدل لباسشویی از بالا باز شده و به لوله ورودی آب سرد و گرم، متصل است. سرعت چرخش موتور در این دستگاه ۵۰۰ دور در دقیقه است و متاسفانه فاقد قفل کودک می‌باشد. از دیگر مزیت‌هایی که می‌توان برای این محصول نام برد این است که قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارد.

ماشین لباسشویی دوقلو

۲- لباسشویی مینی واش اینترناسیونال مدل WM3500

اگر خانواده کم جمعیتی هستید؛ این مدل ماشین لباسشویی برایتان بسیار مناسب است. این محصول همانند سایر ماشن لباسشویی‌های دوقلو دارای یک محفظه شست‌ و شو و یک محفظه خشک‌کن است و کاربر می‌تواند با استفاده از پنل قسمت بالایی دستگاه، به راحتی برنامه مورد نظر خود را از بین سه برنامه موجود، برای شستشوی لباس، انتخاب کند. ابعاد این ماشین لباسشویی به گونه‌ای است که جزء ماشین‌های کوچک به شمار می‌آید. سرعت چرخش موتور هم همانند مدل قبلی ۵۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ آن ۳.۵ کیلوگرم بوده و لوله ورودی آب سرد و گرم ندارد. این مدل هم مشابه مدل قبلی، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را داراست.

ماشین لباسشویی دوقلو

۳- لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل ۱۰۷۰۰

این مدل ماشین لباسشویی استاندارهای کشوری و بین المللی را داراست و به همین دلیل یکی از پر طرفدارترین لباسشویی‌های دوقلو محسوب می‌گردد. سیستم شست‌ و‌ شو آبشاری و پرزگیر را دارد و ظرفیت شست‌ و شوی آن ۱۰.۵ کیلوگرم است. سرعت چرخش موتور ۵۰۰ دور در دقیقه است و قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارد. خوشبختانه این محصول اتصال به لوله ورودی آب سرد و گرم را داراست اما همچنان مشکل نداشتن قفل کودک در این برند، پابرجاست.

برند ماشین لباسشویی

۴- ماشین لباسشویی دوقلو ریتون مدل RWM 1050.H

مزیت مهم ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ریتون مدل RWM 1050.H سر و صدا و لرزش بسیار کم آن به همراه داشتن کیفیت بالای شست و شو است. این دستگاه مجهز به پمپ تخلیه آب و سیستم فیلتر پرزگیر جدید بوده و سرعت چرخش موتور آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این مدل ماشین لباسشویی هم شامل دو مخزن مجزا برای شستشو و خشک کن بوده و به لوله ورودی آب سرد و گرم، مجهز است. دارای سه عدد برنامه شستشو است و قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را هم دارد. تمامی اسن ویژگی‌ها باعث شده است این مدل، به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های بازار، تبدیل شود.

مدل ماشین لباس شویی دوقلو ایرانی

۵- لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل ۱۲۰۰۰

این مدل لباسشویی هم دارای سیستم شستشو آبشاری و پرزگیر است. این لباسشویی هم جزء لباسشویی‌های دو مخزنه است. مزیتی که دارد این است که مجهز به تایمر خشک کن و شست و شو است که با استفاده از آن می‌توانید لباس را در حالت شستشو و یا خشک کن گذاشته و به سراغ دیگر کارهایتان بروید. سرعت چرخش موتور در این مدل، ۵۰۰ دور در دقیقه است و لوله ورودی آب سرد و گرم هم دارد. این مدل ماشین لباسشویی ظرفیت بالای 12 کیلوگرم را داراست و شاید تنها ایراد مهم این دستگاه را بتوان همان نداشتن قفل کودک دانست.

مدل لباس شویی دوقلو ایرانی

۶- ماشین لباسشویی دوقلو ریتون مدل RWM 950.F1

این مدل ظرفیت بالای ۹.۶ کیلوگرم را دارد و یکی از باکیفیت‌ترین و کارآمد ترین مدل‌های بازار به شمار می‌رود. در این مدل هم می‌توان به راحتی از قسمت پنل بالای دستگاه، برنامه شست و شوی مورد نظر را انتخاب کرد. سرعت چرخش موتور در این محصول، ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده و مجهز به لوله ورودی آب سرد و گرم هم می‌باشد. این دستگاه خوشبختانه قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارد.

لباسشویی دوقول ایرانی

۷- ماشین لباسشویی دوقلو کرال مدل TTW-96513D

کرال یک برند نام آشنا در زمینه تولید ماشین لباسشویی است که محصولات باکیفیتی تولید و روانه بازار کرده است. این مدل ماشین لباسشویی دارای دو موتور قدرتمند شست و شو و خشک کن است که سرعت چرخش موتور ۸۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برد. ظرفیت مخزن بالا بوده و حدودا ۹.۶ کیلوگرم است. فیلتر جذب پرز لباس، پروانه حباب‌ساز، پمپ تخلیه، قابلیت تنظیم زمان و هدایتگر آب (سیستم شستشوی اسلامی)، از امکاناتی است که این مدل ماشین لباسشویی دوقلو دارا می‌باشد. این محصول هم همانند برخی از مدل‌های مشابه قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را دارد.

برند لباسشویی دو قلو

نکات مهم قبل از خرید ماشین لباسشویی دوقلو

  • نکته مهمی که قبل از خرید ماشین لباسشویی دوقلو باید به آن توجه کرد رتبه انرژی و استاندارد بودن دستگاه است. مصرف انرژی در تمام وسایل برقی اهمیت دارد و اگر به آن بی توجه باشید؛ مجبور می‌شوید برای برق مصرف توسط دستگاه‌ها، پول بیشتری بپردازید. لباسشویی هم جزء وسایلی است که کاربرد زیادی داشته و ممکن است بخواهید در طول هفته چندین بار از آن، استفاده کنید . بر همین اساس لازم است در رابطه با استاندرد بودن آن به اطمینان خاطر برسید.
  • هیچ چیز به اندازه امکانات یک ماشین لباسشویی نمی‌تواند در قیمت نهایی این محصول، تاثیرگذار باشد. بنابراین لازم است به هنگام خرید این محصول، امکانات مختلفی مانند، شستشو با آب سرد، شستشو با درجه جرارت بالا یا پایین، تعداد دفعات آبکشی و… را به دقت مورد بررسی قرار دهید.
  • سعی کنید ماشین لباسشویی را بر اساس میزان استفاده خود، خریداری کنید. مسلما انتخاب یک ماشین لباسشویی برای یک خانواده پرجمعیت باید متفاوت با خانواده‌های کم جمعیت باشد. تعداد دفعات شست و شو در طول هفته هم از دیگر مواردی است که باید در نظر داشته باشید.
  • حجم مخزن ماشین لباسشویی مورد بسیار مهمی است که باید به هنگام خرید، به آن توجه کنید. اگر ظرفیت ماشین کم بوده و هنگام استفاده بیشتر از ظرفیت آن پر شود؛ دستگاه حین شست و شو نیاز فضای کافی برای چرخش و شستشو نداشته و احتمال خرابی دستگاه، بالا می‌رود.

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. ماشین لباسشویی های دوقلو معمولا حساسیت کمتری نسبت به ماشین‌های تمام اتوماتیک دارند اما با این وجود ممکن است در شرایطی با مشکل خرابی ماشین لباسشویی روبرو شوید که در این صورت بهترین کار تماس با سرویس کاران ماهر است. برای این کار می‌توانید به وب سایت تمام سرویس رفته و درخواست سرویس کنید. تمام سرویس متشکل از گروهی از متخصصین است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و امکان ارائه مشاوره رایگان را هم به شما دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا