برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی

معرفی قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش (Finish)

اختراع ماشین ظرفشویی تحولی در زندگی بشر امروزی بود که برای کمک به خانم‌ها به سراغ آن‌ها آمد. این وسیله گران قیمت و کاربردی، چیزی شبیه به ماشین لباسشویی است با این تفاوت که وظیفه شستن ظروف را بر عهده دارد. این دستگاه برای اینکه بتواند ظروف را به خوبی شست و شو دهد؛ باید شوینده مناسبی در اختیار داشته اشد. قرص ماشین ظرفشویی یک انتخاب مناسب برای شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی است. این قرص‌ها در مدل‌ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند. فینیش یکی از برندهای معروف در زمینه تولید شوینده‌های مشین ظرفشویی است. قرص ظرفشویی مدل کوانتوم یکی از قرص‌های ساخته شده توسط این شرکت تولیدی است که در ادامه بیشتر با آن، آشنا می‌شویم.

معرفی قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش (Finish)

قرص ماشین ظرفشویی اصل فینیش مدل کوانتوم به صورت تعداد مشخصی در بسته‌بندی وجود دارد. این قرص با فرمول تمیزکنندگی قدرتمندی که دارد از جدیدترین محصولات کمپانی فینیش می‌باشد. استفاده از قرص کوانتوم فینیش باعث می‌شود تا عملیات شست و شو بهتر انجام شده و با استفاده از یک عدد از این قرص‌ها بتوانید حجم زیادی از ظروف را به خوبی شست و شو دهید.

این قرص‌ها دارای یک پوسته ژله‌ای می‌باشند که قابلیت حل شدن در آب را دارند و از قدرت تمیزکنندگی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. مزیت دیگری که استفاده از این قرص‌ها دارند این است که حاوی مواد افزودنی و کمک شست و شو هم هستند و می‌توانند کیفیت شست و شو را تا حد زیادی، بالا ببرند.

ممکن است در وهله اول برای استفاده از قرص‌های شست و شو دچار سردرگمی شوید اما این کار اصلا سخت نیست. برای این کار باید یک عدد از قرص ماشین ظرفشویی را درون جا قرصی ماشین ظرفشویی خود قرار داده و برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته باید هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش دکمه مربوط به استفاده از قرص را فعال نمایید. نگران روکش پلاستیکی آن نباشید، این روکش در تماس با آب، به راحتی حل می‌شود.

ویژگی‌های قرص ماشین ظرفشویی کواتوم فینیش چیست؟

  • حاوی جلادهنده ظروف است
  • حاوی نمک ظرفشویی است
  • قابلیت جرمگیری فیلتر ظرفشویی در هر بار شستشو را دارد
  • محافظ ظروف است
  • جلادهندگی بیشتر و تمیزکنندگی بی‌نظیری دارد
  • برای برنامه‌های زمان کوتاه (Short Sycle) قابل استفاده است.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

شاید تصور کنید که از هر شوینده‌ای برای ماشین ظرفشویی می‌توانید استفاده کنید اما این تصور اشتباه است. دقت در انتخاب نوع شوینده و همچنین انتخاب شوینده باکیفیت در نهایت باعث افزایش عمر ماشین ظرفشویی می‌شود. با قرص ماشین ظرفشویی اصل فینیش کوانتوم می‌توانید لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. این محصول ظروف را به طور کامل تمیز می‌کند و حتیمی تواند درخشش فوق‌العاده‌ای به ظروف کریستال یا شیشه‌ای بدهید.

استفاده از این قرص می‌تواند علاوه بر تمیز کردن و برق انداختن ظروف شیشه‌ای، ظروف دیگر مثل قاشق، چنگال، کاسه، بشقاب و خیلی چیز‌های دیگر ار به بهترین نحو تمیز کند. این موضوع می‌تواند برای زمان‌هایی که چند مهمان دارید و با حجم زیادی از ظروف مواجه شده‌اید؛ بسیار راه حل خوبی باشد. می‌توانید با استفاده از ماشین ظرفشویی و تنها یک عدد قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش، به آسانی ظروف خود را شسته شده، تحویل بگیرید.

معمولا برای هر ماشین ظرفشویی می‌توان از هر برندی از شوینده استفاده کرد؛ اما همانظور که ذکر کردیم فینیش این محصول را با کیفیت بسیار قابل قبولی ارائه می‌کند و به طبع مشتریان خود را هم دارد. با این وجود ممکن است به دلیل قیمت بالایی که این محصولات دارند؛ خیلی‌ها تمایلی به خرید و استفاده از این قرص‌ها نداشته باشند. خوشبختانه برخی از برندهای داخلی هم به تولید این شوینده‌ها پرداخته‌اند و محصولات نسبتا خوبی هم تولید کرده‌اند. برندهایی مثل پریل در این زمینه فعالیت دارند که قیمت محصولات آن‌ها نسبت به برند خارجی فینیش، پایین‌تر است.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش قدرتمند بوده و در از بین بردن لکه‌ها نتیجه موفقیت‌آمیزی دارد. این قرص‌ها متشکل از بخش‌هایی به شرح ذیل هستند:

  1. بخش ژله‌ای با روکش پلاستیکی
  2. قسمت آبی رنگ (حاوی مواد شوینده)
  3. قسمت سفید رنگ (کار نمک را انجام می‌دهد)
  4. توپ قرمز رنگ در وسط قرص (کار مایع جلا دهنده را انجام می‌دهد)

اگرچه قرص‌ها در بین شوینده‌های ماشین ظرفشویی بسیار طرفدار دارند اما می‌توان به جای قرص، از ژل ماشین ظرفشویی هم استفاده کرد. این ژل‌ها حاوی آنزیم‌های مختلفی است و در رایحه‌های متنوعی نیز تولید می‌شود. حال این سوال پیش می‌آید که ژل چه برتری نسبت به قرص می‌تواند داشته باشد. ژل می‌تواند همان کار قرص را انجام دهد اما در شرایطی که ظرف‌ها کم هستند استفاده از قرص به صرفه نبوده و بهتر است نصرف مخزن را از ژل ظرفشویی پر کنید. پیشنهاد ما این است که هر دو شوینده قرص ماشین ظرفشویی و ژل ماشین ظرفشویی را در اختیار داشته باشید و به تناسب از هر کدام که لازم بود استفاده کنید.

قرص ظرفشویی فینیش

اگر قصد دارید از ژل به عنوان شوینده استفاده کنید؛ اضافه کردن نمک به مخزن ماشین ظرفشویی را فراموش نکنید. علت استفاده از نمک این است که سختی آب در تمامی شهرها و مناطق ایران بالاست و نمک این سختی را می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که نمک موجود در قرص‌ها تنها بوی بد را از ظروف می‌گیرد و حتی اگر از قرص حاوی نمک هم استفاده می‌کنید باید به صورت جداگانه مخزن ماشین را از نمک پر کنید.

البته در صورت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش، به هیچ عنوان نیازی به استفاده از جلادهنده ماشین ظرفشویی (یا روغن براق کننده ماشین ظرفشویی) ندارید و این خود یک مزیت بزرگ برای قرص‌ها محسوب می‌شود. مزیت دیگری که استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش دارد این است که حتما لازم نیست ظروف خود را قبل از چیدن درون ماشین ظرفشویی زیر آب بگیرید تا ذرات باقی مانده غذا از آن پاک شود.

پس از خرید ماشین ظرفشویی معمولا اگر به درستی از آن استفاده کنید و شوینده مناسب را برای استفاده از آن به کار ببرید؛ احتمال خرابی دستگاه بسیار پایین می‌آید اما در هر صورت گاهی هم ممکن است مشکلاتی برای دستگاه شما پیش آید که در این صورت می‌توانید با تعمیرکاران تمام سرویس برای عیب‌یابی و تعمیر آن، تماس بگیرید. تمام سرویس امکان ارائه مشاوره رایگان را هم برای شما فراهم کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا