تعمیر در با کادر مجرب

تلفن تماس با تمام سرویس

 ما یخچال شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در محل و کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم.  ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا تعمیر یخچال شما را در محل شما و بدون نیاز به حمل یخچال به تعمیرگاه انجام دهیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل در تهران یکی از خدماتی است که توسط تمام سرویس ارائه می گردد و شما عزیزان می توانید همه روزه از طریق تماس تلفنی و یا ثبت سفارش در سایت درخواست خود را ثبت کنید.

چرا تمام سرویس بهترین گزینه برای تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل در تهران است

مشاوره رایگان

اگر ماشین ظرفشویی شما دچار شما مشکل شده و نیاز به راهنمایی دارید میتوانید از مشاوره رایگان تمام سرویس استفاده کنید. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید

کارشناسان مجرب و حرفه ای

کارشناسان تمام سرویس از مجرب ترین افراد در زمینه تعمیر لوازم خانگی هستند. تمام سرویس با حساسیت بالا در انتخاب کارشناسان سعی در ارائه خدمات هرچه بهتر به شما عزیزان را دارد

تعمیر لوازم خانگی محل در تهران

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی در محل دارید کارشناسان تمام سرویس آماده ارائه خدمات در منزل در تهران هستند. شما عزیزان می توانید درخواست خود را از طریق تماس تلفنی و یا ثبت درخواست در سایت ثبت نمایید.

اعزام تکنسین در کوتاه ترین زمان

از زمانی که شما درخواست خود را از طریق سایت و یا تماس تلفنی ثبت می کنید کارشناسان تمام سرویس در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهند شد.

تعمیر قطعات

اگر قطعات شما امکان تعمیر داشته باشند کارشناسان ما ابتدا به تعمیر قطعات می پردازند تا از ایجاد هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود. در صورتی که قطعات قابل تعمیر نبود با رضایت شما نسبت به تعویض قطعه با قطعه اصل و اورجینال اقدام خواهد شد.

هزینه منصفانه

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در محل طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می گردد و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه اضافی برای تعمیرات نیست

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل در تهران

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی کاربردی در آشپزخانه است که با شستشوی ظروف کثیف کار را برای هر فردی آسان کرده است.

گاهی ممکن است برای ماشین ظرفشویی مشکلاتی پیش بیاید و درست کار نکند و یا در برخی مواقع احتمال دارد کلا از کار بیافتد. نگران نباشید تکنسین های تمام سرویس در کنار شما هستند تا هرگونه مشکل بوجود آمده در ماشین ظرفشویی را به راحتی برطرف کنید و یا در صورت نیاز به تعمیر کار با حضور در محل در کمترین زمان ممکن با هزینه مناسب تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل در تهران انجام دهند.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی مشکلات همراه با راه حل آنها بپردازیم پس همراه ما باشید

رفع مشکل صدای زیاد ماشین ظرفشویی

صدای زیاد ماشین ظرفشویی می تواند بسیار آزار دهنده بوده و همچنین ممکن است تعمیر آن توسط یک تعمیرکار هزینه زیادی داشته باشد، حتی برای کسانی که زیاد اطلاعات فنی ندارند، تعمیر ماشین ظرفشویی ای که صدای زیادی دارد، کار سختی نیست.

کار با یک ماشین ظرفشویی پر صدا می‌تواند خسته‌کننده باشد، تعمیر یک ماشین ظرفشویی فرآیند دشواری نیست؛ اکثر ماشین‌های ظرفشویی ها در طول یک چرخه شستشوی منظم، یک سر و صدای کم تولید می‌کنند. اگر متوجه شده‌اید که صدای معمول دستگاه شما بلندتر شده است، ممکن است نیاز به جایگزینی فن باشد، اگر یک‌صدای بلند را می‌شنوید، می‌تواند نشانه یک موتور معیوب ظرفشویی باشد.

اگر ماشین ظرف‌شویی شما نو است و اولین بار آن را روشن می‌کنید، صدای آن باعث نگرانی نمی‌شود. اگر شما ماشین ظرفشویی خود را برای مدت‌زمان طولانی استفاده نکرده‌اید شنیدن شدن صدا طبیعی است، صدا ممکن است از وسایل آشپزخانه باشد اگر آن‌ها به‌درستی روی قفسه‌های ماشین ظرف‌شویی قرار نگیرند.

آیا یک سروصدا تکراری را می‌شنوید؟ این به‌احتمال‌ زیاد توسط بازوی اسپری ایجاد می‌شود که ممکن است چیزی در داخل ماشین ظرف‌شویی وجود داشته باشد هنگامی‌که بازوی اسپری چرخش دارد. اگر متوجه این صدا شده‌اید، ماشین ظرف‌شویی را بازکنید و هر آیتم را در داخل تنظیم کنید تا بازوی اسپری بتواند آزادانه چرخش کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی که روشن نمی شود

یکی از مشکلاتی که می تواند برای ماشین ظرفشویی بوجود بیاید روشن نشدن آن است. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

  • خرابی قفل درب و سوئیچ قفل درب علت کار نکردن ماشین ظرفشویی
  • ایراد تایمر یا کنترل الکترونیکی علت کار نکردن ماشین ظرفشویی
  • خرابی سوئیچ انتخابی (سلکتور) علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • ایراد در رله استارت موتور علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • نقش فیوز حرارتی در روشن نشدن و کار نکردن ماشین ظرفشویی
  • معیوب بودن موتور محرک علت روشن نشدن و کار نکردن ماشین ظرفشویی

تعمیر چفت در ماشین ظرفشویی که خراب است

در ادامه ما دلایل خرابی چفت در ماشین ظرفشویی را بیان کرده ایم. با استفاده از این مطلب، علت این مشکل را بررسی کرده و آن را برطرف کنید.

اگر چفت در ماشین ظرفشویی شما درست کار نمی کند، اولین چیزی که باید بررسی کنید، زبانه در است.
زبانه در به بالای دیگ ماشین ظرفشویی چسبیده و معمولا قابل تنظیم است.
اگر درست تنظیم نشده باشد، می تواند چفت در را از فعال شدن باز بدارد و در نتیجه از کار کردن ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند.
همچنین ممکن است در را محکم نبندد و از نشت آب جلوگیری نکند.
چفت در همچنین ممکن است فرسوده و هرز شده باشد و در را محکم نبندد که در آن صورت باید آن را تعویض کرد.
کلید های در نیز ممکن است مانع درست کار کردن چفت در شده باشند.
کلید در ممکن است قطعی داشته باشند و مدار الکتریکی برق را به کنترل نرساند.
اگر فکر می کنید که مشکل از کلید در است، با یک مولتی متر آن را چک کنید.

وارد نشدن آب به دستگاه

تمامی فرایند شستشو در ماشین ظرفشویی، مستلزم وجود آب می باشد. در صورتی که آب وارد دستگاه نشود و یا آب در دستگاه به حد کافی نرسد، دستگاه به مرحله ی بعد نمی رود و دستگاه خاموش می شود. در این صورت باید به دنبال علل وارد نشدن آب به ظرفشویی باشید. به عنوان مثال باید مواردی از قبیل آکوا استاپ، شیر ورودی آب، تا خوردگی یا انسداد شلنگ ورودی آب، شیر برقی، فشار کم آب ساختمان و… را مورد بررسی قرار دهید.

خرابی پمپ تخلیه

پمپ تخلیه وظیفه ی تخلیه آب را از دستگاه به فاضلاب را به عهده دارد. در صورتی که پمپ تخلیه خراب باشد، یا دچار انسداد شده باشد، نمی تواند آب را به خوبی تخلیه کند، در نتیجه ممکن است که دستگاه در این مرحله خاموش شود. بنابراین لازم است تا پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه بررسی شوند. برای بررسی پمپ تخلیه می توانید از یک مولتی متر استفاده کنید. معمولا در صورت خرابی پمپ تخلیه، امکان تعمیر آن وجود ندارد و بهتر است تا پمپ تخلیه تعویض شود.

خرابی فن

فن یا بخش تهویه دستگاه، وظیفه دارد تا هوای مرطوب و بسیار داغ را که در فرآیند خشک شدن ظروف ایجاد می شود، را از دستگاه خارج کند. اگر بخش تهویه دچار مشکل شود، درب تهویه باز نمی شود و عملکرد فن با مشکل مواجه می شود. اگر فن دستگاه خراب باشد، دستگاه حین کار متوقف می شود. در نتیجه لازم است تا سیستم تهویه دستگاه توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

خرابی تایمر

در ماشین های ظرفشویی امروزی به جای تایمر از برد استفاده می شود، اما هنوز دستگاه هایی وجود دارند که از تایمر استفاده می کنند. تایمر در واقع یک جورایی مانند برد عمل می کند و وظیفه دارد تا عملیات شستشو در ماشین ظرفشویی را مدیریت کند. یعنی تعیین می کند که هر عمل چقدر باید طول بکشد و بعد از آن چه عملی باید انجام شود. همچنین خرابی تایمر می تواند کل دستگاه را با مشکل مواجه کند، یکی از مشکلاتی که در اثر خرابی تایمر ایجاد می شود، خاموش شدن دستگاه می باشد. در نتیجه لازم است تا تایمر توسط تکنسین بررسی شود و در صورت نیاز باید تعویض تایمر انجام شود.

خرابی سوئیچ شناور

سویچ شناور یک قطعه پلاستیکی می باشد که در کف دستگاه قرار گرفته است. وقتی آب در کف دستگاه پر می شود، این شناور بالا می آید، خرابی این قطعه می تواند عملکرد دستگاه را با مشکل رو به رو کند. در این صورت باید سوئیچ شناور بررسی شود، برای این منظور باید سیم های متصل به آن بررسی شوند و لازم است که دستگاه حتما خاموش باشد.

عدم سرویس به موقع

بسیاری از افراد بعد از خرید ماشین ظرفشویی، تا زمانی که به یک مشکل جدی برنخورند، به فکر سرویس یا تعمیر دستگاه نمی افتند. اما اگر شما می خواهید که دستگاه شما برای سالیان سال بدون ایراد برای شما کار کند، باید نسبت به سرویس به موقع دستگاه حساس باشید و اهمیت قائل شوید. سرویس منظم و دوره ای دستگاه، علاوه بر بهبود عملکرد آن، باعث افزایش طول عمر دستگاه شما نیز می شود و از بروز ایرادات و اشکالات در آینده جلوگیری می کند و بسیاری از معایب جزئی دستگاه که ممکن است بعد ها به یک ایراد اساسی تبدیل شوند نیز رفع می گردد. همچنین بهتر است تا بعد از هر بار شستشوی دستگاه، قسمت هایی از قبیل فیلتر دستگاه نیز تمیز شود.

سایر علت ها

علاوه بر مواردی که گفته شد، دلایل دیگری وجود دارند که باعث خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار می شوند. به عنوان مثال مونتاژ قطعات بی کیفیت و مدل های ارزان قیمت چینی، عدم انجام پیش شستشوی ظروف ( که باعث انسداد فیلتر می شود و ماشین ظرفشویی نمی تواند ظروف خیلی کثیف را بشوید )، خرابی پریز برق، نبستن کامل درب، استفاده از شوینده های ضعیف و نا مناسب، چیدمان نا مناسب ظروف در دستگاه، بروز کد خطا، تنظیمات اشتباه، انسداد پمپ اصلی، خرابی سوئیچ شناور، انسداد سوراخ های بازو های آبپاش ( به علت سختی آب یا گیر کردن غذا ) و… جزء مواردی می باشند که می توانند باعث توقف ناگهانی و خاموش شدن ماشین ظرفشویی شوند.

نکته آخر

هدف از طراحی ماشین های ظرفشویی، استفاده از آب و برق کمتر می باشد و دیگر لازم نیست تا افراد زمان زیادی را برای شستن ظروف صرف کنند، زیرا ماشین ظرفشویی به همان خوبی و شاید حتی بهتر، وظیفه ی شستن ظرف ها را انجام می دهد. معمولا به طور متوسط چرخه ی شستشو در ماشین های ظرفشویی، بین ۲ تا ۴ ساعت طول می کشد. برخی اوقات بخاطر تنظیمات بیشتر، ممکن است که مدت زمان این چرخه طولانی تر شود. دستگاه بعد از اتمام فرآیند شستشو به طور خودکار خاموش می شود و این یک امر عادی و طبیعی می باشد، اما اگر خاموش شدن دستگاه، حین فرآیند شستشو رخ دهد، امری غیر طبیعی می باشد و نشان دهنده وجود مشکل در قسمتی از دستگاه می باشد و نیاز است تا دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

ما در این مقاله سعی کردیم تا به اصلی ترین دلایل توقف ناگهانی ماشین ظرفشویی اشاره کنیم. همانطور که گفته شد، از مهم ترین دلایل توقف ماشین ظرفشویی حین کار می توان به خرابی برد، خرابی المنت حرارتی، خرابی پنل، خرابی پمپ و موتور دستگاه، مشکل قفل درب و میکروسوئیچ درب، نرسیدن برق به دستگاه، خرابی فیوز حرارتی و… اشاره کرد. در صورتی که با مطالعه این مقاله مشکل دستگاهتان رفع نشد یا تعمیرات دستگاه خارج از توان شما بود، پیشنهاد می کنیم که حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در رفع مشکل راهنمایی کنند و یا در صورتی که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل در تهران دارید کارشناسان مجرب تمام سرویس در اسرع وقت به محل شما اعزام خواهند شد.

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا