مزایای مایع لباسشویی

مزایای مایع لباسشویی نسبت به پودر، چیست؟

مایع‌های لباسشویی قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و این روزها به شوینده‌های محبوبی در بین خانم‌ها تبدیل شده‌اند. این شوینده‌ها نسبت به پودرها با لطافت بیشتری لباس‌ها را شستشو می‌دهند و از همه مهم‌تر اینکه همانند پودرهای لباسشویی روی لباس‌ها لکه‌های سفید رنگ باقی نمی‌گذارند. مایع لباسشویی بدون کاهش دوام البسه، تداخل رنگ، تغيير شکل و حالت البسه ظريف و کشباف و نيز بور شدن رنگ‌ها بويژه البسه تيره و مشکی می‌تواند لباس‌ها را به خوبی شستشو دهد. در ادامه با مزایای مایع لباسشویی، بیشتر آشنا می‌شوید.

آشنایی با انواع مایع لباسشویی

مایع لباسشویی از البسه و بافت پارچه در شستشوی مکرر مراقبت کرده و خیلی آسان پخش می‌شود، این شوینده بر روی لباس‌ها لک و سفیدک باقی نمی‌گذارد و حتی برای شستن لباس‌ها در آب سرد هم مفید است. این شوینده در انواع مختلفی تولید شده است که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

مایع لباسشویی مشکین شوی
مایع لباسشویی مشکین شوی به منظور جلوگیری از بور شدن لباس‌های تیره رنگ و مشکی تولید شده است و علاوه بر این، از بافت لباس هم حین شستشو، محافظت می‌کند. مزیت استفاده از مشکین شوی این است که لباس‌های تیره و مشکی می‌توانند تا مدت‌ها به رنگ اولیه خود باشند. این مایع با ایجاد خاصیت ضد الکتریسیته مانع از جذب گرد و غبار توسط پارچه می‌شود و علاوه بر پاک کنندگی مناسب، باعث نرمی و لطافت پارچه هم می‌شود.

مایع لباسشوئی رنگین شوی
مایع لباسشویی رنگین شوی از بافت پارچه مراقبت کرده و مانع از انتقال رنگ در فرآیند شستشو می‌شود. این محصول آنزیم‌های ویژه‌ای داشته و مختص لباس‌هایی با رنگ شاد است که در صورت استفاده از آن، البسه برای مدت طولانی‌تری دارای رنگ شاد و با طراوت خواهند بود.

مایع لباسشوئی سفید شوی
همانطور که از اسم این محصول مشخص است؛ مایع لباسشویی سفید شوی علاوه بر مراقبت از پارچه‌ها، البسه و پرده‌های سفید رنگ، باعث سفیدی و درخشندگی بیشتر آن‌ها می‌شود. این مایع موجب براقیت و سفیدی بیشتر البسه در شستشوهای مکرر شده و اجازه نمی‌دهد پارچه‌های سفیدرنگ پس از شستشو، کدر شوند.

مایع لباسشوئی کودک

کودکان پوست لطیف و حساسی دارند و باید برای شستن لباس‌های آن‌ها دقت بیشتری داشت. پودر شوینده مخصوص لباس‌های کودک به خوبی لکه‌های روی لباس‌ کودک را از بین می‌برد و مهم‌تر اینکه با پوست لطیف کودکان ملایم و مهربان است.

مزایای مایع لباسشویی

مزایای استفاده از مایع لباسشویی چیست؟

در کنار مایع لباسشویی با آن همه تنوعی که دارد؛ پودر لباسشویی هم وجود دارد که البته گزینه ارزان‌تری است اما مزایای آن به اندازه مایع لباسشویی نیست. حال سوال اینجاست که کدام یک از این دو محصول لباس‌های شما را واقعا به بهترین نحو تمیز می‌کند؟ برای پاسخ به این سوال اجازه دهید مزایای مایع لباسشویی را ذکر کنیم:

  • مایع لباسشویی بوی دلنشینی دارد.
  • در رایحه‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسد.
  • استفاده از آن بسیار آسان است.
  • مواد شوینده مورد علاقه بسیاری از افراد است.
  • لباس‌ها را در دمای پایین تمیز می‌کند.

حال قصد داریم مزایای شست و شو با پودر لباسشویی را هم ذکر کنیم تا در نهایت بتوانید انتخاب درستی بر حسب نیاز خود داشته باشید:

  • پودر لباسشویی اغلب ارزان‌تر از مایع لباسشویی است.
  • شستشوی لباس‌ها با پودر، باعث می‌شود لباس‌های شسته شده بوی خوبی پیدا کنند.
  • شستن لباس با پودر، باعث تمیزی زیاد لباس‌ها شده و نسبت به مایع لباسشویی دوام بیشتری هم دارد.

معایب مایع لباسشویی و پودر لباسشویی

مایع لباسشویی قدرت تمیزکنندگی کمتری داشته و گران‌تر است و از معایب پودر لباسشویی این است که هنگام شست و شو در دمای پایین، به راحتی در آب حل نمی‌شود. این موضوع می‌تواند لباس شما را لکه دار کند.

در کل، هر دو محصول مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. اما اگر قصد دارید شستشو را با دمای آب یا درجه حرارت شست و شو بالا انجام دهید؛ بهتر است به سراغ پودر لباسشویی بروید و اگر لباس‌هایتان هیچوقت زیاد کثیف نیستند و از نظر صرف هزینه بیشتر مشکلی ندارید؛ می‌توانید از مایع لباسشویی استفاده کنید، زیرا مایعات لباسشوئی، حاوی پاک کننده‌های ملایم بوده و به همین دلیل نمی‌توان از آنها برای لباس‌های بسیار چرک و کثیف، استفاده کرد.

شاید بهتر باشد هر دو نوع شوینده را بخرید و در شرایط مختلف از نوع مناسب آن استفاده کنید زیرا انتخاب یک شوینده مناسب به عوامل مختلفی مثل نوع لباس، نوع لکه‌های روی لباس‌ها، برنامه شست‌ و شوی ماشین، درجه سختی آب در محل زندگی شما، دمای مناسب آب، در دسترس بودن شوینده مورد نظر در محل زندگی‌تان، هزینه و صرفه اقتصادی و نوع ماشین لباسشویی، بستگی دارد.

مزایای ماشین لباسشویی

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید و بتوانید بهترین شوینده را برای شستشوی لباس‌هایتان، تهیه کنید. به طور کلی اگر شستن لباس با ماشین لباسشویی را بلد باشید و به درستی از آن استفاده کنید؛ می‌توانید کارایی و عمر دستگاه را افزایش دهید. با این وجود ممکن است در شرایطی با مشکل خرابی ماشین لباسشویی روبرو شوید که در این صورت بهترین کار تماس با سرویس کاران ماهر است. برای این کار می‌توانید به وب سایت تمام سرویس رفته و درخواست سرویس کنید. تمام سرویس متشکل از گروهی از متخصصین است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و امکان ارائه مشاوره رایگان را هم به شما دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا