ماشین ظرفشویی ایرانی

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان

ظرفشویی‌ها از وسایلی هستند که بر اساس نیاز خانواده‌ها تهیه می‌شوند و می توانند علاوه بر رفع نیاز روزانه، برای شستن ظروف در میهمانی‌ها، کاربرد داشته باشند. ظرفشویی‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها رومیزی بوده و برخی دیگر همانند ماشین لباسشویی زمینی یا اصطلاحا مبله هستند. ماشین‌های ظرفشویی از برندهای خارجی قیمت بالایی داشته و شاید معقولانه‌تر این باشد که برای خرید نگاهی به برندهای داخلی هم بیاندازیم. در ادامه مدل‌هایی از ماشین ظرفشویی ایرانی را ذکر می‌کنیم که نسبت به سایر مدل ها ارزان قیمت بوده و در عین حال از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار هستند.

نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی

اگر در خرید ماشین ظرفشویی ایرانی، برند برای شما مطرح است باید بدانید که صرف هزینه بیشتر برای خرید یک برند خارجی، لزوما تضمین‌کننده‌ مناسب‌ترین ماشین ظرف‌شویی برای شما نیست. خیلی از ماشین ظرفشویی‌ها کارایی یکسانی داشته و تنها به دلیل برند معتبری که دارند؛ گران قیمت هستند. مهمترین اصل برای خرید ماشین ظرفشویی این است که نیاز خود را تعیین کنید. مدلی که انتخاب می کنید باید متناسب با بودجه‌ای باشد که برای این کار در نظر گرفته‌اید. پس در قدم اول بودجه و نیاز خود را تعیین کنید. پس از آن باید به سراغ امکاناتی که ماشین‌های ظرفشویی در اختیار خریدار می‌گذارند، برویم.

به طور کلی ماشین‌های ظرفشویی دارای امکانات مختلفی هستند که به هنگام خرید باید مد نظر قرار گیرد. مهمترین امکانات ماشین ظرفشویی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تعداد بازوی‌های آب‌پاش
  • چرخه دمای بالا
  • گرمکن آب داخلی
  • قابلیت دفع موادغذایی

برچسب انرژی از جمله مواردی است که باید پیش از خرید ماشین ظرفشویی ایرانی به آن توجه کرد. ماشین‌‌هایی که خشک‌ کن دارند حتما باید مخزن استیل داشته باشند و انرژی بیشتری هم برای خشک کردن ظروف، مصرف می‌‌کنند.

مورد دیگری که به هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به آن توجه کنید؛ این است که از داشتن ضمانت یا همان گارانتی دستگاه، مطمئن شوید. همه جزئیات در ضمانت نامه باید مشخص شده باشد. بیشتر ماشین ظرفشویی‌ها دارای یک سال گارانتی هستند که شامل قطعات و تعمیرات می‌شود. برخی از مدل‌های ماشین ظرفشویی هم گارانتی دو ساله، سه ساله و پنج ساله دارند که از این بابت خیال مشتری را راحت می‌کنند.

قیمت ماشین ظرفشویی

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان

ماشین‌های ظرفشویی در مدل و قیمت تنوع بالایی دارند و اگر وسواس زیادی برای خرید محصولات خانگی دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به خوبی در این زمینه بررسی و تحقیق کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. ما در ادامه سه نمونه ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان را که کیفیت و کارایی خوبی هم دارند، معرفی می‌کنیم:

1.ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6

شرکت لوازم خانگی “الگانس” در حوزه تولید لوازم خانگی در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت اولین تولیدکننده ماشین‌های ظرفشویی در ایران بوده و در همین راستا اقدام به تولید مدل‌های جدید ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی تمام اتوماتیک نموده است. ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6 دستگاهی بسیار با کیفیت کاربردی است که با طراحی و کیفیت بالای ساخت همراه شده است. ظرفیتی که این ماشین ظرفشویی رومیزی دارد؛ برای یک خانواده 6 نفری مناسب است و به خوبی نیازهای آن‌ها را پاسخ می‌دهد. ابعاد دستگاه به گونه‌ای است که امکان استفاده از آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد و به آسانی می‌توانید آن را در آشپزخانه‌تان قرار دهید. این مدل امکان شست‌ و شوی ظروف در حجم زیاد را دارد و برای یک خانواده 6 نفری مناسب است. استفاده از ماشین ظرف‌شویی در مهمانی‌ها کمک شایانی خواهد بود و به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد و یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد.

ابعاد این مدل ظرفشویی به صورت زیر است:

  • پهنا: 440 میلی‌متر
  • عمق: 500 میلی‌متر
  • ارتفاع: 550 میلی‌متر

این مدل ماشین ظرفشویی ایرانی دارای محفظه داخلی استیل است. رده مصرف انرژی این دستگاه A+ است و انتظار می‌رود که برای شستن ظروف از میزان آب کمی استفاده کند. این ماشین ظرفشویی با بهره‌گیری از 6 برنامه شست‌ و شوی از پیش تعیین‌ شده قطعا رضایت مصرف‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مد نظر و تعداد ظروف یکی از این 6 حالت را انتخاب می‌کنید. یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت اضافه کردن ظروف جا مانده است. WQP6 دارای امکانات ویژه‌ای مانند نمایشگر میزان کسری نمک و مایع است که با درنظر گرفتن کیفیت ساخت و این امکانات می‌توان این محصول را از شاخص‌ترین محصولات این گروه کالایی دانست.

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6

در حال حاضر این مدل ماشین ظرفشویی حدودا 10 میلیون تومان قیمت دارد.

2. ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 1417

کرال از برندهای شناخته شده در بازار لوازم خانگی برقی است که ماشین‌های لباسشویی‌ و ظرفشویی این شرکت در سراسر جهان شناخته شده است. این برند در زمینه لوازم خانگی محبوب و شناخته شده است که توانسته با ارائه خدمات پس از فروش کارآمد، رضایت مشتریان را جلب کند.

اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و قصد تهیه ماشین ظرفشویی مبله دارید؛ قطعا یکی از گزینه‌هایتان می‌تواند ماشین ظرفشویی ایرانی کرال مدل «DS 1417» باشد. این مدل ماشین قادر به کسب رده انرژی ++A شده است و به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که به صرفه‌جویی انرژی اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست‌ و شو برای این مدل ۱۱ لیتر اعلام شده است. خوشبختانه این مدل صدای زیادی تولید نمی‌کند. میزان صدای این دستگاه 49 دسی‌بل اعلام شده است. استفاده از محفظه استیل ضدزنگ باعث شده تا این محصول ماندگاری بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به، قابلیت شست‌ و شوی ظروف بزرگ، قابلیت شست‌ و شوی میوه و سبزیجات و قابلیت شست‌ و شوی نصف ظرفیت اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی دارای ۷ برنامه شست‌ و شو بوده و ظرفیت آن ۱۴ نفره است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم عیب‌یاب هوشمند و قابلیت شست‌ و شو با دمای بالا اشاره کرد.
در حال حاضر این مدل ماشین ظرفشویی حدودا 14 میلیون تومان قیمت دارد.

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 1417

3. ماشین ظرفشویی کروپ مدل DMC-2140

اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید و قصد تهیه ماشین ظرفشویی مبله دارید؛ پیشنهاد می‌کینم ماشین ظرفشویی کروپ مدل DMC-2140 را بررسی کنید. این مدل برای افرادی که به صرفه‌جویی انرژی اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است زیرا قادر به کسب رده انرژی ++A شده است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست‌ و شو برای این مدل ۹ لیتر اعلام شده است. این مدل هم جزء کم صداها بوده و میزان صدای 49 دسی‌بل برای آن، اعلام شده است. استفاده از محفظه استیل ضدزنگ باعث شده تا این محصول ماندگاری بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این مدل ماشین ظرفشویی ایرانی می‌توان به قابلیت شست‌ و شوی ظروف بلوری، قابلیت شست‌ و شوی اقتصادی و قابلیت شست‌ و شوی شدید اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی دارای ۸ برنامه شست‌ و شو بوده و ظرفیت آن ۱۴ نفره است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم شست‌ و شوی ۹۰ دقیقه‌ای و قابلیت شست‌ و شو با تاخیر اشاره کرد.

در حال حاضر این مدل ماشین ظرفشویی حدودا 13 میلیون تومان قیمت دارد.

ماشین ظرفشویی کروپ مدل DMC-2140

به طور کلی برای خرید ماشین ظرفشویی ایرانی اگر هزینه آن برایتان چندان اهمیتی ندارد؛ علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر شد، به موارد زیر هم باید توجه کنید:

  • سیستم شستشوی ظرف‌های خیلی چرب را داشته باشد.
  • سیستم شستشوی متوسط خودکار برای شستن ظرف‌های نه چندان کثیف را داشته باشد.
  • سیستم شستشوی ظرف‌های کم چرب یا با چربی متوسط هم داشته باشد.
  • سیستم شستشوی سریع روزانه برای شستن ظرف‌هایی که اصلا چرب نیستند؛ مانند ظرف میوه یا استکان‌های چای را داشته باشد.
  • سیستم شستشوی ظرف‌های ظریف را داشته باشد.
  • سیستم شستشوی بدون پاک‌کننده و شوینده یا سیستم شستشوی میوه هم داشته باشد.
  • ارتفاع سبد آن قابل تنظیم باشد.
  • قابلیت براق کردن ظروف را داشته باشد.
  • سیستم خشک کن مناسب داشته باشد.
  • سیستم آب‌پاشی و سبد مخصوص قاشق و چنگال داشته باشد.
  • فیلتر مخصوص بزرگ و میکروسکوپی برای جمع‌آوری باقیمانده‌های غذای موجود در ظرف‌ها را داشته باشد.

در این مطلب به معرفی ارزانترین ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار ایران پرداخیتم که طی نظرسنجی‌های انجام شده از قابلیت‌های قابل قبولی هم برخوردار هستند و مطمئنا خرید هر محصول ارزان قیمتی به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. برای مشاهده سایر مدل‎ها به همراه قیمت می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

پس از خرید ماشین ظرفشویی ایرانی معمولا اگر به درستی از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، احتمال خرابی آن پایین است اما در هر صورت گاهی هم چنین مشکلاتی پیش می‌آید که در این صورت می‌توانید با تعمیرکاران تمام سرویس برای عیب‌یابی و تعمیر آن، تماس بگیرید. کارشناسان تمام سرویس همه روزه آماده ارائه خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی در منزل شما هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا