تشخیص اصل بودن جاروبرقی

راهکارهایی برای تشخیص اصل بودن جاروبرقی فیلیپس

اکثر افراد برای خرید جاروبرقی به دنبال برندهای معروف بوش و فیلیپس هستند اما متاسفانه نوع فیک یا تقلبی این جاروبرقی‌ها در بازار زیاد است و لازم است قبل از اینکه به فروشگاه بروید؛ بتوانید نوع اصل آن‌ها را از نمونه های تقلبی، تشخیص دهید. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید برندهای اصلی جاروبرقی شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید خرید مطمئنی انجام دهید و در دام فروشندگان متقلب، نیفتید. با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این مطلب قدرت تشخیص اصل بودن جاروبرقی را خواهید داشت.

جنس تقلبی چیست؟

زمانی که برچسب و اسم یک شرکت مطرح را روی یک کالای بی نام و نشان و ارزان قیمت بچسبانند؛ آن جنس تقلبی محسوب می‌شود. تصور کنید برای خرید جاروبرقی فیلیپس به بازار می‌روید و فروشده یک جارو با نام و برند فیلیپس به شما می‌فروشد. حال اگر این جارو را در سایت شرکت فیلیپس جستجو کنید اصلا نمی‌توانید جاروبرقی مشابه با چیزی که شما خریداری کرده‌اید را پیدا کنید. با استفاده از این راهکار متوجه می‌شوید که تشخیص اصل بودن جاروبرقی آنقدرها هم سخت نیست.

چرا بوش و فیلیپس؟

اگرچه تقلب در محصولات هر برندی به چشم می‌خورد اما برندهای مطرحی مثل بوش و فیلیپس بیشتر در معرض این تقلب هستند زیرا محصولات این دو شرکت تولیدی از کیفیت خوبی برخوردار بوده و مشتریان زیادی دارند. گاهی اوقات شباهت جاروبرقی‌های تقلبی یا فیک آنقدر با نوع اصلی آن زیاد است که به سختی می‌توان به تقلبی بودن آن پی برد. کمپانی‌های معروف دنیا از قالب‌های ظاهری انحصاری استفاده می‌کنند و تا زمانی که برند بوش از یک قالب استفاده می‌کند برندهای متفرقه حق کپی کردن ظاهر آن را ندارند تا زمانی که آن برند تولید آن مدل را متوقف کند. در این شرایط برندهای دیگر می‌توانند از آن قالب استفاده کرده و محصولات خود را با ظاهری مشابه، ارائه کنند. بر همین اساس، بسیاری از فروشنده‌ها مارک آن را پاک کرده و سپس برند بوش را به جای آن حک میکنند و پس از بسته بندی، آن محصول متفرقه را با چندین برابر به مشتریانی که اطلاعات کافی ندارند به فروش می‌رسانند.

جاروبرقی فیلیپس

راهکارهایی برای تشخیص اصل بودن جاروبرقی فیلیپس

راهکارهایی وجود دارد که بتوانید در یک فروشگاه نوع اصل جاروبرقی را از انواع تقلبی، تشخیص بدهید:

1. به سراغ نمایندگی‌های معتبر بوش و فیلیپس بروید

اگر به جنسی که می‌خواهید خریداری کنید اطمینان ندارید؛ بهترین کار برای تشخیص اصل بودن جاروبرقی این است که در مورد آن با کارشناسان و نمایندگان فروش تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید. نمایندگان محصولات معتبر امکان فروش محصولات شرکت را داشته و یا حداقل به شما فروشندگان با اطمینان را معرفی خواهند کرد.

2. به ظاهر خاص جاروبرقی‌های بوش و فیلیپس دقت کنید

یکی از دلایلی که این دو برند طرفداران زیادی دارد زیبایی و ظرافت ظاهری آن‌هاست. این ظرافت و زیبایی در در همه مدل‌های جاروبرقی های بوش و فیلیپس دیده می‌شود. از همین نکته می‌توانید استفاده کنید و با کمی دقت در ظاهر جاروبرقی، جنس تقلبی را از اصل تشخیص دهید.

3. مدل‌های مختلف را در سایت اصلی شرکت مشاهده و مقایسه کنید

خوشبختانه امروزه با وجود فضای مجازی، خیلی از کارها راحت شده است. شما می‌توانید برای آشنایی با انواع جاروبرقی‌های یک برند معتبر، به وب سایت اصلی آن‌ها رجوع کرده و به راحتی از صحت کالاهای اصل به اطمینان یابید. بنابراین اگر قصد خرید جاروبرقی بوش یا فیلیپس را دارید؛ خیلی ساده با یک جستجو در سایت سازنده می‌توانید بفهمید که مدلی که قصد خرید آن را دارید اصلا وجود خارجی دارد یا یک مدل تقلبی است. با این دیدگاه به هر فروشگاهی که بروید به راحتی قادر به تشخیص اصل بودن جاروبرقی یا نبودن آن می‌شوید.

4. بسته بندی کالاهای تقلبی و غیر اصل به خوبی انواع اصلی آن‌ها نیست

شرکت‌های معروفی چون بوش و فیلیپس به بسته بندی کالاهای باکیفیت خود اهمیت زیادی می‌دهند، اگر جنس اصل خریداری کنید مطمئنا آن را با بسته بندی باکیفیتی از فروشنده تحویل می‌گیرید. اگر رنگ چاپی روی بسته بندی کدر و خوش رنگ نبود، بدانید که با یک جنس تقلبی روبرو هستید.

5. گول کلمات را نخورید!

روی بسته بندی خیلی از محصولات تقلبی برچسب‌های خیلی زیاد و فانتزی و غیر حرفه‌ای وجود دارد و معمولا کلمه اورجینال روی اکثر کالاهای فیک دیده می‌شود. البته شرکت فیلیپس تمامی تولیدهای خود را در در جعبه‌هایی با مارک چاپی فیلیپس روی آن ارائه می‌دهد. علاوه بر آن از مهر و موم‌های معتبری مانند (Certificate of Authenticity – COA) در بسته بندی جعبه‌های خود استفاده کرده است.

برای تشخیص اصل بودن جاروبرقی مانند هر محصول دیگری می‌توانید شناسه و کد امنیتی موجود بر روی پلت‌فرم‌ محصول را به نرم افزار بارکد وارد کرده و از صحت اورجینال بودن آن، مطمئن شوید.

توصیه می‌شود برای خرید جاروبرقی که جزء کالاهای اساسی و بااهمیت منزل به شمار می‌روند؛ وقت و توجه کافی بگذارید. اگر قبل از خرید زمانی را برای بررسی و تحقیق درباره برند مورد نظرتان بگذارید؛ خیلی بعید است که در دام تقلب‌کاران بیفتید و این زمان گذاشتن واقعا ارزشش را دارد.

اصل بودن جارو برقی

اگر قصدتان خرید جاروبرقی است؛ پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر مقایسه جاروبرقی بوش و فیلیپس سایر برندها را هم بررسی کنید تا بتوانید بهترین مدل های جاروبرقی موجود در بازار را پیدا کنید. شما می‌توانید بر اساس مقدار هزینه‌ای که برای خرید جاروبرقی در نظر گرفته‌اید و همچنین میزان سر و صدا و قدرت مکش جارو، یک انتخاب مناسب داشته باشید. حتی می‌توانید به سراغ مدل‌های ایرانی و باکیفیت که در لینک زیر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم هم نگاهی بیاندازید. برخی از برندهای ایرانی واقعا باکیفیت هستند و کارایی خوبی دارند و مزیتی هم که دارند این است که به نسبت برندهای خارجی قیمت پایین‌تری دارند.

در این مقاله با راهکارهای تشخیص اصل بودن جاروبرقی، آشنا شدید. اگر استفاده درست از جاروبرقی را بلد نباشید؛ حتی احتمال خرابی یک جاروبرقی اصل از یک برند معتبر هم وجود دارد. به هر حال شما اگر در منزل و یا هر مکان دیگری از جاروبرقی استفاده می‌کنید و اخیرا با مشکل خرابی دستگاه روبرو شده‌اید؛ بد نیست با سرویس کاران ماهر تمام سرویس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن‌ها، بهره گیرید. این مجموعه در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت داشته و با دقتی که می‌توانید با خیال راحت، لوازم برقی خود را که دچار آسیب شده‌اند؛ به آن‌ها بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا