خرید جاروشارژی

راهنمای خرید جاروشارژی و نکاتی که باید بدانید

جاروها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که از بین آن‌ها جارو برقی بسیار رایج بوده و معمولا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. طی چند سال اخیر نوع دیگری از جاروهای برقی با نام «جاروشارژی» هم به خانه‌ها راه پیدا کرده و بسیار بین کاربران، محبوب شده است. اگر قصد خرید جاروشارژی را دارید؛ بد نیست ادامه این مطلب را بخوانید تا بتوانید برای خرید جاروشارژی انتخاب درستی بر اساس هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید؛ داشته باشید.

راهنمای خرید جاروشارژی و نکاتی که باید بدانید

مدل دستگاه

جاروهای شارژی تنوع زیادی داشته و در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. جاروشارژی دستی، پارویی یا عصایی و جاروی تخت خواب و جاروی خودرو انواع مختلف این وسیله هستند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود هر کدام را انتخاب کنید. از بین این مدل‌ها، نوع دستی آن دارای بدنه سبک‎تری بوده و در نتیجه جا‌به‌جایی و حرکت آسان‌تری دارد. مدل‎های پارویی فقط توانایی استفاده برای کف زمین را دارند و نمی‌توان برای سطوح دیگر از آنها بهره برد. بنابراین از نظر دسترسی محدودیت‎هایی دارند مخصوصا برای سطوح و مناطق باریک و کنج دیوارها.

بنابراین منطقی است که در قدم اول برای خرید جاروشارژی بر اساس نیاز خود یکی از دو مدل جاروشارژی دستی یا پارویی را انتخاب کنید.

قدرت دستگاه

قطعا برای آن که در زمان خرید جاروشارژی بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید باید نکاتی را مد نظر قرار داده و به آن‌ها توجه کنید. اولین نکته مهم در خرید جاروشارژی قدرت و توان دستگاه است. اکثر جاروهای شارژی موجود در بازار دارای باتری‌های ۱۲ ولتی هستند که طی ۱۵ دقیقه شارژ می‌شوند. البته یادتان باشد که هر چقدر، قدرت بیشتر شود، شارژ دستگاه هم زودتر تخلیه خواهد شد.

جنس بدنه دستگاه

مسئله مهم دیگر برای خرید جاروشارژی بدنه آن است. جنس بدنه اکثر جاروهای شارژی پلاستیک فشرده بوده و به همین دلیل بسیار سبک هستد. البته در کناز مزیت سبک بودن، بسیار حساس‎تر هستند و در مقابل ضربه، مقاومت بالایی ندارند.

مخزن دستگاه

جاروشارژی هم همانند جاروبرقی‎های معمولی دارای مخزن برای نگهداری زباله و گرد و غبار هستند. مخزن این جاروها باید به راحتی امکان جداشدن و تخلیه داشته باشند شود و در نهایت نیز به آسانی نصب شوند.

هزینه

یکی از مهمترین معیارها برای خرید جاروشارژی هزینه‌ای است که می‌خواهید بابت آن، بپردازید. طبیعتا برندهای معروف هزینه‌های بالاتری دارند و برندهایی که آنچنان معروف نیستند؛ جاروشارژی‌های ارزان قیمت‌تری را به بازار ارائه می‌کنند. البته برخ یاز این برندها انصافا کیفیت قابل قبولی دارند و می‌توانند با برندهای معروف، رقابت کنند.

نکته دیگری که در آخر می‌توانیم به آن اشاره کنیم تک منظوره و یا دو منظوره بودن جاروشارژی است. اگر به دنبال خرید یک جارویی دم دستی هستید که کارتان را به آسانی راه بیندازند؛ می‌توانید از مدل‌های دو منظوره جارو شارژی‌ها استفاده نمایید. این مدل‌ها قابلیت مکش قوی آب و خاک را دارند. البته طبیعی است که مدل‌های دو منظوره قیمت بالاتری هم داشته باشند. جاروهای شارژی تک منظوره نیز برای شرایطی مانند نظافت خودرو مناسب هستند که برا یخرید ان‌ها مجبور نیستید هزینه زیادی صرف کنید.

بهترین برندهای جاروشارژی کدامند؟

برندهای بسیاری به تولید و ساخت انواع جاروشارژی می‌پردازند که از میان آنها می‎توان به بوش، آ ا گ، مولینکس، هاردستون، فیلیپس، روونتا، بلک اند دکر، فکر، مجیک، جویروم، ساکس، سایا آریته، سنکور، دلونگی، کرشر، هوور، رونیکس، ال جی، ساپر، سام، بیترون، سرجیو و… اشاره کرد.

معرفی دو مدل پرفروش جاروشارژی در ایران

  1. جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6

بوش از آن برندهایی است که کیفیت لازم در بیشتر محصولاتش دیده می‌شود. این مدل جاروشارژی بوش به فیلتر قابل شست و شو مجهز بوده و فقط سه کیلوگرم وزن دارد. از آن می‌توان هم با دسته و هم بدون دسته استفاده کرد و بنابراین محدودیت دسترسی به نقاط مختلف برای جارو کردن وجود ندارد. ارتفاع این وسیله در حالت تاشو، حدود ۷۰ سانتی‌متر است.

این مدل جارو شارژی فاقد کیسه بوده و گنجایش مخزن آن حدود ۰.۳ لیتر است. زمان کارکرد آن در صورتی که باتری پر باشد؛ ۳۶ دقیقه است. زمانی که شارژ دستگاه تمام می‌شود باید آن را در حدود ۱۲ تا ۱۶ ساعت به برق بزنید تا کاملا شارژ شود. این جارو قابلیت مکش مایعات را ندارد. عدم وجود نشانگر شارژ باتری باعث می‌شود که ندانید دقیقا چه زمانی نیاز به شارژ مجدد دارد.

خرید جاروشارژی بوش

برای اینکه بتوانید در زمینه خرید یک جاروشارژی خوب انتخاب درستی داشته باشید؛ بد نیست نظرات استفاده کنندگان محصول را هم جویا شوید. خریداران قبلی این محصول از آن راضی هستند و معتقدند برای تمیز کردن بخش‌هایی از منزل مفید است. مکش و قدرت تمیزکنندگی جاروی بوش زیاد است و مزیت ان محسوب می‌شود. البته عیب این مدل جاروشارژی را هم می‌توان وزن نسبتا سنگین آن دانست.

2. جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

این جارو، دسته بلندی ندارد و وزن آن در حدود ۱.۵ کیلوگرم است. این مدل از جارو شارژی هم همانند مدل قبلی، قابلیت جذب مایعات را ندارد. باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیومی است که یکی از بهترین انواع باتری برای جارو شناخته می‌شود.

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل جارو شارژی بلک‌اند دکر، چهار ساعت است. میزان شارژدهی باتری هم ۱۰ دقیقه است. خوشبختانه در این مدل، نشانگر شارژ هم وجود دارد و دقیقا می‌فهمید چه زمانی نیاز به شارژ مجدد دارد. فیلتر جاروی بلک‌اند دکر قابلیت شست و شو دارد. این مدل از جارو هم فاقد کیسه و پاکت داخلی برای جمع کردن آشغال‌هاست و همه چیز در محفظه آن ذخیره می‌شود.

خرید جاروشارژی بلک اند دکر

خریداران از قدرت و باتری قوی جارو شارژی بلک‌اند راضی بوده اند. طراحی آن هم در کنار مکش زیاد آن از نکاتی است که قبل توجه مشتریان قرار می‌گیرد. البته هر چقدر قدرت مکش بالاتر باشد؛ صدای حاصل از کار کردن دستگاه هم بیشتر است و این مورد نارضایتی خریداران را به دنبال داشته است. البته این مشکل در برابر قدرت بالایی که دستگاه دارد؛ چندان به چشم نمی‌آید.

برای خرید جاروشارژی به سراغ هر برندی که بروید؛ اگر نتوانید به درستی از آن استفاده کنید؛ خیلی زود دچار خرابی می‌شود. به هر حال شما اگر در منزل و یا هر مکان دیگری از جاروبرقی یا جاروشارژی استفاده می‌کنید و اخیرا با مشکل خرابی دستگاه روبرو شده‌اید؛ بد نیست با سرویس‌کاران ماهر تمام سرویس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن‌ها، بهره گیرید. این مجموعه در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت داشته و شما می‌توانید با خیال راحت، لوازم برقی خود را که دچار آسیب شده‌اند؛ به آن‌ها بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا