ماسک زدن

خرید جارو برقی ؛ معرفی پر فروش ترین مدل های بازار

از آنجایی که جارو برقی وسیله‌ای است که باید سال‌ها بتواند برایتان کار کند؛ لازم است که در انتخاب آن، وسواس به خرج بدهید. این وسیله‌ها در صورتی که کیفیت پایینی داشته باشند و یا به درستی از آن‌ها استفاده نشود، دچار خرابی می‌شوند. فاکتورهای مهمی وجود دارند که در انتخاب و خرید جارو برقی خوب باید به آن‌ها توجه کنید. اگر درباره مدل جارو برقی انتخاب درستی داشته باشید می‌توانید با خیال راحت از این وسیله استفاده کنید. یک جارو برقی مناسب باید در مقابل هزینه‌ای که برای آن صرف می‌کنید؛ امکانات قابل قبولی ارائه دهد. در ادامه با 9 جارو برقی پرفروش بازار، آشنا می‌شوید.

معرفی پر فروش ترین مدل های بازار برای خرید جارو برقی

۱. جارو برقی فلر «Feller» مدل VC 209

خرید جارو برقی فلر

اگرچه این برند آلمانی است اما بیشتر محصولات این برند در خارج از آلمان تولید می‌شود. با این وجود محصولات این شرکت کیفیت قابل قبول را در کنار قیمت معقولانه دارند و همین ویژگی باعث شده است که جای خود را بازار ایران، پیدا کنند. بنابراین خرید جارو برقی فلر می‌تواند مقرون به صرفه باشد.

این جارو برقی ۷.۳ کیلوگرم وزن دارد و کیسه‌ قابل شست‌وشو دارد. موتور این دستگاه ۲۴۰۰ وات توان دارد و توان مکش آن نیز در بیشترین حالت ۴۲۰ وات است. این مدل جارو برقی مخزن جادارای با گنجایش ۶ لیتر دارد و لازم نیست زود به زود مخرن آن را تخلیه کنید. طول کابل برق هم ویژگی مهمی در جارو برقی است که در این مدل ۷ متر است.

این دستگاه در قسمت خروجی هوای خود فیلتر هپا «HEPA» دارد که اجازه خروج گرد و غبار و ذرات معلق از خروجی جارو را نمی‌دهد و هوای تصفیه‌شده را تحویل می‌دهد. صدای تولیدی از دستگاه معادل ۷۴ دسی‌بل است که صدای نسبتا پایینی به حساب می‌آید. خرید جارو برقی فلر مدل VC 209 به مشتریان توصیه می‌شود. به طور کلی خریداران این محصول از کیفیت این مدل جارو برقی نسبت به قیمت، راضی هستند.

۲. جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

خرید جارو برقی پارس خزر

خیلی افراد ترجیح می‌دهند برای برندهایی خارجی هزینه بالایی پرداخت نکنند و به همین دلیل سراغ برندهای انواع مدل جارو برقی ایرانی می‌روند که البته برخی از آن‌ها هم از نظر کیفیت با مدل‌های خارجی می‌تواند رقابت کند. پارس خزر یکی از این برندهاست که در طول سال‌ها توانسته جای خود را در خانه‌های ایرانی‌ها پیدا کند. برای خرید جارو برقی ایرانی نیز می‌توانید روی جارو برقی پارس خزر VC 2200W حساب کنید. کیسه این جارو می‌تواند هم به صورت دائمی و هم به صورت یکبار مصرف باشد.

گنجایش مخزن این دستگاه از VC209 فلر هم بیشتر است و ۸ لیتر ظرفیت دارد. این مدل فیلتر اسفنجی دارد تا از خروج گرد و غبار از خروجی آن جلوگیری شود اما در آن خبری از فیلترهای بهداشتی یا فیلتر هپا نیست. توان مصرفی این دستگاه ۲۴۰۰ وات بوده و طول کابل برق آن، ۵ متر است. وزن این جارو از مدل فلر کمی بیشتر است (۸.۲ کیلوگرم)

این دستگاه قیمت بسیار مناسبی دارد اما ایراداتی هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی مثل کیفیت جنس پلاستیک بدنه، طول کم سیم و نداشتن فیلتر بهداشتی، اشاره کرد.

۳. جارو برقی سامسونگ «Samsung» مدل QUEEN-24

خرید جارو برقی سامسونگ

سامسونگ همیشه در تولید لوازم خانگی باکیفیت، حرفی برای گفتن داشته است. جارو برقی مدل QUEEN-24 یکی از پر فروش‌ترین جاروهای این شرکت در ایران است که توانسته است رضایت خریدارانش را جلب کند. وزن این دستگاه ۶.۵ کیلوگرم بوده و توان موتور آن ۲۴۰۰ وات است. این مدل از جارو برقی سامسونگ کابل برقی به طول ۷ متر دارد. صدای این مدل جارو برقی سامسونگ حدود ۷۵دسی‌بل است.

کیسه این مدل جارو برقی از نوع دائمی دارد و مخزن آن ۴ لیتر ظرفیت دارد. دستگاه از فیلتر هپا ۱۳ بهره‌ می‌برد. یک نکته قابل توجه در مورد این دستگاه این است که فیلتری تحت عنوان فیلتر سایکلون کنار دسته‌ جارو برقی تعبیه‌ شده است که ابتدا ذرات بزرگ‌تر و سنگین‌تر جدا می‌شوند و وارد این فیلتر می‌شوند و به این ترتیب استفاده‌ بهینه‌تری از فضای داخل کیسه جاروبرقی می‌شود. بعید است از خرید جارو برقی سامسونگ پشیمان شوید.

۴. جارو برقی پاناسونیک «Panasonic» مدل MC-CG715

خرید جارو برقی پاناسونیک

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CG715 هم یکی دیگر از مدل‌های پرفروش بازار ایران است که مخزنی با گنجایش ۶ لیتر دارد که ظرفیت بالایی برای نگهداری زباله‌ها به حساب می‌آید. کیسه این جارو از نوع دائمی است. این دستگاه ۸.۶ کیلوگرم وزن دارد و توان موتور آن ۲۱۰۰ وات است. طول کابل برق آن ۵ متر است و صدایی که این مدل جارو برقی تولید می کند؛ ۶۵ دسی‌بل است. از این نظر می‌تواند از جمله جاروبرقی‌ های کم صدا محسوب شود.

پاناسونیک در این مدل از فیلتر هپا استفاده کرده است. صدای کم دستگاه هم رضایت خریداران را جلب کرده است.

۵. جارو برقی ال جی «LG» مدل VN-3822

خرید جارو برقی ال جی

مدل جارو برقی ال جی VN-3822 نیز از فیلتر بهداشتی هپا ۱۳ بهره می‌برد که هوای خروجی از جارو را فلیتر می‌کند. توان موتور دستگاه ۲۲۰۰ وات و طول کابل برق ۵ متر است. صدای ایجاد شده توسط این مدل حارو برقی حدود ۸۲ دسی‌بل است که جاروی نسبتا پر سروصدایی محسوب می‌شود. این دستگاه وزن نسبتا سبکی در حدود ۵.۳ کیلوگرم دارد. کیسه این جارو می‌تواند از نوع دائمی یا یکبار مصرف باشد. گنجایش مخزن آ‌ن هم ۴ لیتر است.

می‌توان گفت مهم‌ترین ایرادی که خریداران این جاروبرقی به آن گرفته‌اند صدای آن است. در عوض مکش خوب و وزن کم این محصول هم از نکات مثبت آن به شمار می‌آیند.

۶. جارو برقی هیتاچی «Hitachi» مدل CV-950Y

خرید جارو برقی هیتاچی

شکل ظاهری این مدل جارو برقی باعث شده است تا از همتایان خود، به کلی متمایز شود. این جارو برقی کیسه ندارد و زباله‌ها را در مخزن ۲۱ لیتری خود جمع‌آوری می‌کند. توان موتور جارو ۲۱۰۰ وات است و کابل برق آن ۷.۵ متر طول دارد اما دستگاه سیم‌جمع‌کن برقی ندارد و ممکن است جمع‌ کردن کابل آن برایتان زحمت داشته باشد.

وزن این مدل جارو برقی ۷.۵ کیلوگرم است و از این جهت به نظر می‌رسد برای استفاده در خانه و آپارتمان چندان مناسب نباشند. مکش بالا و صدای زیادی که دارد استفاده از آن را برای سالن‌ها‌ی بزرگ و کارگاه‌ها، مناسب کرده است.

۷. جارو برقی فیلیپس «Philips» مدل FC9170/01

خرید جارو برقی فیلیپس

این مدل جارو برقی از برند فیلیپس ۶.۳ کیلوگرم وزن دارد. برای استفاده از این جارو هم می‌توانید از کیسه دائمی و هم از کیسه‌های یکبار مصرف، استفاده کنید. گنجایش مخزن جارو هم ۴ لیتر است. در این جارو هم از فیلتر هپا ۱۳ استفاده شده و هوای خروجی از جارو به خوبی فیلتر می‌شود. طول کابل برق آن ۹ متر و توان مصرفی موتور آن‌ هم ۲۲۰۰ وات است.

نسبت مکش به صدای این مدل جارو برقی واقعا کم نظیر است. در طراحی این مدل از جاروی فیلیپس از چرخ‌های بزرگ استفاده شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری، باعث رضایت مستریان از روانی حرکت آن شده است. این مدل یکی از بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی‌های بازار است.

۸. جارو برقی بوش «Bosch» مدل BGL7200

خرید جارو برقی بوش

 

نوبتی هم باشد نوبت برند معتبر بوش است. مدل جارو برقی BGL7200 حدود ۵.۵ کیلوگرم وزن دارد و جاروی نسبتا سبکی است. طول کابل آن از همه مدل‌هایی که معرفی شد، بیشتر بوده و نزدیک ۱۲ متر است. توان موتور دستگاه هم ۲۰۰۰ وات است.

این مدل جارو برقی از نوع کیسه‌دار بوده و گنجایش مخزن آن ۵ لیتر است. این دستگاه هم هوای خروجی را با استفاده از فیلتر هپای قابل شست‌وشو فیلتر می‌کند. کیفیت ساخت، صدای کم و قدرت مکش بالای محصول از ویژگی‌های این جارو برقی است که رضایت خریداران آن را به همراه داشته است.

۹. جارو برقی آب و خاک و شوینده زلمر «Zelmer» مدل ZVC 752 ST

 

خرید جارو برقی زلمر

این مدل جارو برقی ZVC 752 ST از برند لهستانی بوده که قابلیت مکش آب را هم دارد. این جارو بدون کیسه بوده و ۸.۵ کیلوگرم وزن دارد. توان موتور آن ۱۶۰۰ وات است. طول کابل برق دستگاه ۵.۶ متر بوده و برای فیلتر کردن هوای خروجی از فیلتر هپا ۱۰، بهره می‌گیرد.

این جارو برقی دو عملکرد اصلی دارد؛ مکش و شست‌وشو که دو کلید مجزا هم برای این دو عملکرد دارد. مخزن جارو برقی ۲.۵ لیتر گنجایش دارد و مخزن جداگانه‌ای برای نگه‌داری مایعات جذب شده هم دارد که ۵ لیتر ظرفیت دارد. در عملکرد شست‌و‌شو از مخزن مواد شوینده استفاده می‌کند که ظرفیت آن ۱.۸ لیتر است. همچین دارای نازل جمع‌آوری آب و نازل کوچک و بزرگ برای شست‌وشوی فرش و موکت است.

مرکز تعمیر انواع مدل جارو برقی

امیدواریم از این مطلب استفاده کافی را برده باشید. این مورد را مد نظر داشته باشید که مدل جارو برقی شما هر چه که باشد اگر به درستی از آن استفاده و نگهداری شود؛ طول عمر آن زیاد شده و احتمال خرابی آن بسیار کاهش می‌یابد. با این وجود اگر اخیرا با مشکل خرابی جارو برقی مواجه شده‌اید؛ برای رفع آن می‌توانید به سرویس کاران ماهر تمام سرویس رجوع کنید. این گروه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داشته و که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها مشاوره بگیرید. برای این کار، باید با آن‌ها تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره برای تعمیرات اسکرول به بالا